جدیدترین اقدام عوام‌فریبانه نخست‌وزیر رژیم اشغالگر؛

نتانیاهو کریسمس را به مسیحیان تبریک گفت!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بدون توجه به خواسته‌های مسیحیان فلسطینی درباره قدس شریف، کریسمس را به آن‌ها تبریک گفت!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، روز گذشته (یکشنبه) در اقدامی عوام فریبانه فرارسیدن کریسمس را به مسیحیان تبریک گفت و اعلام کرد: من افتخار می کنم که نخست وزیر اسرائیل هستم و کریسمس را نخست به مسیحیان اینجا و سپس به دوستان مسیحی مان در سراسر جهان تبریک می گویم.

او در حالی فرا رسیدن کریسمس تبریک گفت که هیچ توجهی به مخالفت صریح مسیحیان با تصمیم اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان «پایتخت» فلسطین اشغالی  نشان نداد.

دونالد ترامپ در ماه جاری میلادی در تصمیمی یکجانبه اعلام کرد که قدس را به عنوان «پایتخت» فلسطین اشغالی به رسمیت می شناسد. این اقدام آمریکا مخالفت گسترده جامعه مسلمانان و مسیحیان فلسطین را به دنبال داشت. این در حالیست که نتانیاهو و ترامپ هیچ توجهی به این اعتراضات گسترده نکردند و روز پنجشنبه هم در کنار 7 کشور دیگر به قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل در محکومیت اعلام پایتختی قدس اشغالی از سوی ترامپ، رأی منفی دادند.

شایان ذکر است، حدود دو هفته پیش مسیحیان فلسطین در اعتراض به تصمیم غیرقانونی ترامپ، چراغ های جشن کریسمس را در محل تولد حضرت عیسی مسیح (ع) در بیت لحم خاموش کردند. در واقع چراغ های کریسمس در کلیسای مهد –که یکی از مقدس ترین اماکن مسیحیان  است- خاموش شد.


انتهای پیام/

تبریک نتانیاهو به مناسبت فرا رسیدن کریسمس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۴ دی ۱۳۹۶
اینقدر که یهودیا از مسیحیا بدشون میاد از مسلمونا نمیاد
آخرین اخبار