مديرکل اموراجتماعی استانداری خبر داد:

رشد 250 درصدی بیمه ورزشی

مديرکل اموراجتماعی استانداری از رشد 250 درصدی بیمه شدگان ورزشی جامعه روستایی و بومی در همدان خبر داد.

رشد 250 درصدی بیمه ورزشی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  نادری فر مديرکل اموراجتماعی استانداری  چشم انداز ورزش همگانی در سال 1404 را مشارکت 50 درصدی جمعيت استان عنوان کرد و افزود: بايد برای رسيدن به اين چشم انداز وضعيت فعلي ورزش همگاني استان مشخص شود تا بر اساس آن تصميم گيريی صورت گيرد.

وی با اشاره به توجه به امر ورزش در قانون ششم توسعه گفت: سرانه های فضاهای ورزشی استاندارد و ميزان توسعه زيرساخت ها در قانون ششم مشخص شده و بايد برای بهره برداري طرح نيمه تمامی که امروز وجود دارد پيگيری صورت گيرد تا در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

نادری فر در ادامه با اشاره به فضاي اختصاصی براي ورزش جانبازان افزود: در همين راستا چشم اندازی براي اين موضوع مشخص و فضاها برای ورزش جانبازان مناسب سازی شود و سانس هايی از سالن های ورزشی به صورت رايگان به جانبازان اختصاص يابد.

مديرکل اموراجتماعی استانداری همدان با اشاره به اينکه بانوان 50 درصد جامعه را تشکيل مي دهند گفت: اداره ‌کل ورزش و جوانان استان همدان امکانات و سالن‌های ورزشي دستگاه‌های اجرايی استان را برای استفاده هيات‌های ورزشی و عموم مردم ساماندهي کرده است و بهتر است سانس های رايگان در اختيار بانوان قرار گيرد.

وی با اشاره به افزايش چشمگير آمار بيمه شدگان ورزش روستايی و بازی های بومي محلی همدان گفت: امسال به نسبت سال های گذشته با افزايش 250 درصدی بيمه شدگان ورزشی جامعه روستايی و بومی محلی مواجه هستيم.

نادری فر گفت: رغبت براي سرمايه‌گذاری بخش خصوصي در حوزه ورزش استان همدان بايد در دستور کار شورای ورزش همگانی استان قرار گيرد و با هماهنگي معاون برنامه ريزي و سرمايه گذاري استانداري پيگيري ماده 53 و 63 در اولويت باشد.

هم اينک پنج هزار و 500 ورزشکار روستايي و بومي محلي همدان به صورت سازمان يافته زير پوشش بيمه ورزشي قرار دارند.

انتهای پیام/د.ا

رشد بیمه ورزشی در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.