تجمیع بیش از ۳ هزار دکل‌ مخابراتی در مشهد

برای زیبایی منظر شهری و همچنین تکمیل پوشش آنتن‌دهی موبایل بیش از ۳ هزار دکل‌ مخابراتی در مشهد تجمیع می شوند.

تجمیع  بیش از ۳ هزار دکل‌ مخابراتی در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد  در برنامه زنده تلویزیونی «اشاره» که با موضوع جانمایی دکل‌های بی. تی. اس از سیمای خراسان رضوی پخش شد گفت:؛ طرح ساماندهی دکل‌های مخابراتی برای زیبایی منظر شهری و همچنین تکمیل پوشش آنتن‌دهی موبایل در سطح شهر اجرایی شد و در این راستا فضا‌هایی در سطح شهر پیش‌بینی و اجرایی شده است.


محمدجواد رجائیان افزود: در حال حاضر ۱۱۰۰ دکل مخابراتی مربوط به هر سه اپراتور تلفن همراه در کشور داریم که ما در طرح ساماندهی به دنبال تجمیع این دکل‌ها و کاهش آن به یک سوم هستیم؛ تا به امروز در سطح شهر مشهد ۴۰ دکل تجمیع و نصب شده است.

وی گفت: با تجمیع این دکل‌ها شاهد ارتباط بهتر موبایل در سطح شهر مشهد خواهیم بود از طرفی زیرساخت فیبر نوری بین دکل‌ها ایجاد می‌شود که سرعت ارتباطی را به شدت افزایش می‌دهد.
 
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با بیان اینکه بیش از ۳ هزار دکل ارتباطی در شهر مشهد داریم، گفت: امروز ۲ هزار دکل ارتباطی برای شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات مختلف در شهر مشهد شکل گرفته که دید بصری نامناسبی به شهر بخشیده و ما به دنبال تجمیع آن هستیم.

انتهای پیام//ف.ج
 

اجرای طرح ساماندهی دکل‌های مخابراتی در مشهد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.