ارسال 4 هزار و 530 تن انواع اقلام مصرفی از استان همدان برای زلزله زدگان استان کرمانشاه

 مدیر کل ستاد بحران استان همدان از ارسال بیش از 4 هزار و 530 تن انواع اقلام مصرفی و مورد نیاز زلزله زدگان به استان کرمانشاه خبر داد.

ارسال 4 هزار و 530 تن انواع اقلام مصرفی از استان همدان برای زلزله زدگان استان کرمانشاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  علیمردان طالبیان امروز در روز ملی ایمنی در برابر زلزله به خبرنگار ما گفت: ستاد بحران استان همدان یک ساعت بعد از زلزله ی کرمانشاه تشکیل شد و نیروهای امدادی ما اولین نیروهای امدادی سراسر کشور بودند که در منطقه زلزله زده ازگله ی کرمانشاه حاضر شدند.

 وی با اشاره به اینکه حجم خسارات وارد شده در این زلزله بسیار بالا بود افزود: ما در کمتر از 24 ساعت توانستیم بیمارستان صحرایی و سیار را با 500 تخت در منطقه ایجاد کنیم و خدمات در مانی را به زلزله زدگان ارائه دهیم.

طالبیان  از اعزام بیش از 130 آسیب دیده جسمی این زلزله به بیمارستان های همدان خبر داد و اظهار داشت: خدملات ابرسانی ، اسکان موقت ، توزیع غذا و آب آشامیدنی ، رفع مشکلات تاسیساتی شبکه آب ، برق  و گاز منطقه از همان زمان های اولیه ی وقوع زلزله از سوی نیروهای ستاد بحران استان همدان در حال انجام است و هنوز هم ادامه دارد.

انتهای پیام/ا

ارسال کمک های مردمی به مناطق زلزله زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.