9 دی؛ تجلی قدرت خدا/

ترقی: در روز نهم دی 88 هیچ شخصیتی جز نظام، اسلام و رهبری فرزانه کشورمان در نظر مردم نبود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: نهم دی سرمایه اجتماعی فتنه‌گران را نابود کرد.

در روز نهم دی 88 هیچ شخصیتی جز نظام، اسلام و رهبری فرزانه کشورمان در نظر مردم نبود.حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اثرات نهم دی‌ماه سال 88 در آرامش و امنیت جامعه انتخابات‌های سال‌های بعد، اظهار کرد: فتنه 88 نتیجه قانون‌گریزی و تن‌ندادن به نتیجه آراء صندوق‌های رأی بود.

وی افزود: فتنه سال 88 آسیب‌های بسزایی به سرمایه اجتماعی کشور وارد ساخت و دموکراسی حقیقی جمهوری اسلامی ایران را زیرسوال برد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: حماسه نهم دی‌ماه را می‌توان نه به فتنه‌گران و مدعیان تقلب دانست و همین مسئله باعث شد که در انتخابات‌های بعد همه به نتیجه آراء احترام گذاشته و اگر اعتراضی دارند آن را از راه‌های قانونی پیگیری کنند.

ترقی بیان کرد: وقتی رقبای انتخاباتی قانون را بپذیرند و نتیجه آراء را فصل‌الخطاب بدانند، آرامش بر فضای کشور حاکم خواهد شد.

وی با اشاره به ریشه حضور مردم در حماسه نهم دی‌ماه تأکید کرد: ریشه‌های پررنگ حضور مردم در درجه اول این بود که برخی با اسم معترض به خیابان‌ها آمدند و به هتک حرمت اسلام و رهبری پرداختند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: اشخاص و جریان‌هایی که در تیم دشمن بازی می‌کنند و به مقدسات اسلام توهین کردند برای مردم قابل تحمل نیستند و این مسئله سبب شد که در سال 88 حماسه‌ای بی‌نظیر بیافرینند.

ترقی در پایان خاطرنشان کرد: نهم دی در واقع سرمایه اجتماعی فتنه‌گران را نابود کرد و مردم با هدف حفظ کیان نظام و تبعیت از رهبری به خیابان آمدند، لذا در آن روز هیچ شخصیت دیگری جز نظام، اسلام و رهبری فرزانه کشورمان در نظر مردم نبود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۹ دی ۱۳۹۶
خدا دشمنان اسلام را نابود کنه
آخرین اخبار