از سوی پلیس راهور ناجا؛

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد ۱۳۹۶/۱۰/۰۶

پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلیس راهور ناجا محدوديت های ترافيكی چهارشنبه 6 دی تا شنبه 9 دی ماه را اعلام کرد.

تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه  ساعت 6 روز شنبه  از محورهای كرج – چالوس، هراز، فيروزكوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعكس ممنوع است، اما تردد موتورسيكلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموريت های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيک بلامانع خواهد بود.

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 24 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يك طرفه خواهد بود.

 تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت به استثنای حاملان موادسوختی و يا فاسدشدنی از محور كرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. همچنین در محور هراز تردد تمامی تریلرها کماکان ممنوع است.

 تردد تمامی كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنين از ساعت 8 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

تردد تمامی تريلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه  از تهران به قائم شهر و بالعكس، ممنوع است.

انتهای پیام/

اعلام محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار