نجفی:

شهرداری به کمک استارت‌آپ‌ها می‌آید

شهردار تهران گفت: برای کمک و حمایت از استارت‌آپ‌ها، عوارض کمی از آنها دریافت می‌شود تا متحمل فشار اقتصادی نشوند.

شهرداری به کمک استارت‌آپ‌ها می‌آیدبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمدعلی نجفی شهردار تهران در حاشیه بازدید از مجتمع خدمات فناوری دانشگاه شریف و در جمع خبرنگاران با اشاره به توانمندی‌های استارت‌آپ‌های گوناگون در حوزه شهری، اظهار کرد: امروز و در این بازه زمانی می‌بینیم که بسیاری از استارت‌آپ‌های موفق در سطح شهر تهران گسترش یافته‌اند و کار می‌کنند.

شهردار تهران تصریح کرد: بسیاری از کارخانه‌های متروکه سطح شهر امروز توسط این استارت‌آپ‌ها رونق گرفته‌اند و بسیاری از همین استارت‌آپ‌‌های موفق در داخل این کارخانه‌ها و فضا‌هایی که زمانی غیرقابل استفاده بودند کار می‌کنند.

رونق شرکت‌های دانش بنیان در گرو فعالیت استارت‌آپ ها

 وی با اشاره به این موضوع که بستر حمایت از استارت‌آپ‌ها باید فراهم شود، بیان کرد: اگر این استارت‌آپ‌ها فعال شوند و رونق یابند شرکت‌های دانش بنیان و محصولات آنها هم رونق می‌یابند و گسترش پیدا می‌کنند.

 نجفی با خاطرنشان کردن این موضوع شهرداری تهران به استارت‌آپ‌ها کمک‌های بسیار زیادی می‌کند، اظهار کرد: یکی از کارهایی که امروز شهرداری تهران انجام‌ می‌دهد این است که از این فضاهای متروکه‌ای که تبدیل به استارت‌آپ و مراکز رشد شده‌اند حمایت می‌کند و عوارضی کم از آنها دریافت می‌کند تا متحمل فشار اقتصادی نشوند و به شکوفایی برسند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار