عطاپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

توزیع ویژه‌نامه ای با محوریت ۹ دی میان دانش‌آموزان دبیرستانی

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: به مناسبت بزرگداشت 9 دی و پاسخ به سوالات دانش‌آموزان دبیرستان ویژه‌نامه‌هایی متناسب با ایام در مدارس توزیع می‌شود.

توزیع ویژه‌نامه ای با محوریت ۹ دی میان دانش‌آموزان دبیرستانیعمار عطاپور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در گفت و گو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد برنامه‌های در نظر گرفته شده این سازمان به مناسبت گرامی داشت 9 دی عنوان کرد: با توجه به اینکه این روزها با ایام امتحانات دانش‌آموزان مقارن شده است، برنامه‌ها در سطح مدارس کمتر بوده اما به مناسبت گرامیداشت این روز برنامه‌هایی برای افزایش بصیرت دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: نزدیک به 9 هزار نسخه ویژه‌نامه به مناسبت این ایام در دبیرستان‌های نوبت دوم توزیع خواهد شد که با نام جنبش دانش‌آموزی است و مسائل مختلف در مورد فتنه 88 آسیب‌شناسی آن نقش تشکل‌های فرهنگی در خنثی‌سازی این فتنه و پاسخ به شبهات به دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور تصریح کرد: این نشریه در اختیار مدارس قرار می‌گیرد و مسئولان بسیج دانش‌آموزی متناسب با اقتضائات مدرسه و از طریق این محتوا برنامه‌هایی برای دانش‌آموزان ارائه می‌دهند.

برگزاری جلسات روشنگری برای شفاف‌سازی 9 دی

عطاپور بیان کرد: علاوه بر این نشریه جلسات روشنگری برای شفاف‌سازی این جریان و شبهات مربوط به آن برای دانش‌آموزان و دبیرستانی متوسطه دوم مورد توجه قرار گرفته و از افرادی که توانایی لازم برای پاسخ به سوالات دانش‌آموزان را دارند بهره‌ گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دفاتر بسیج هر شهرستان به عنوان پشتیبان برنامه‌ها وارد عمل می‌شوند، یادآور شد: مسئولان بسیج مدارس که در دبیرستان های متوسطه دوم از میان دانش‌آموزان واجد شرایط انتخاب شدند بنا بر فضای مدرسه نیازهای خود برای اجرای بهتر برنامه‌های بسیج را با این دفاتر مطرح کرده تا روند برگزاری برنامه‌ها با کیفیت لازم باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار