9 دی، تجلی قدرت خدا

رنگ واقعی مردم ؛ مستندی دقیق و دیدنی از حرف حقیقی ملت ایران در سال 88 +فیلم

سوژه مستند «رنگ واقعی مردم » به حرف حقیقی اقشار مختلف ملت ایران با وجود رنگ های متعدد انتخاباتی می‌پردازد.

رنگ واقعی مردم ؛ مستندی دقیق و دیدنی از حرف حقیقی ملت ایران در سال 88 +فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری دهم در سال 88 رنگ های انتخاباتی مختلفی از طرف کاندیدا ها به عنوان نماد به طرفدارانشان معرفی شد ، که با توجه به حوادث پس از انتخابات و اغتشاشات گسترده مشهورترین آنها،  رنگ انتخاباتی میرحسین موسوی یعنی رنگ سبز بود.

رنگ های انتخاباتی  در ادبیات سیاسی جهان در آن سال ها  با توجه به حوادث مختلف در کشورهایی مانند گرجستان و انقلاب نارنجی اوکراین ، بیشتر مترادف با انقلاب های رنگی و مخملی بود ، خوابی که دشمنان برای ایران عزیز ما هم دیده بودند.

8 ماه فتنه گری و آشوب در کشور با نماد رنگ سبز و شعارهای توخالی «ما بیشماریم» در کنار پوشش گسترده رسانه های ضد انقلاب ، درصدد القای آن بود که رنگ فتنه گران رنگ و حرف مردم است .

اما برخلاف  تبلیغات رسانه های ضد انقلاب پس از فروکش کردن جو احساسی چند ماه ابتدایی بعد از انتخابات،  حتی بسیاری از مردمی که تحت تاثیر جوسازی ها قرار گرفته بودند ، به واقعیت ماجرا پی بردند ، و در نهایت با حتک حرمت فتنه گران در روز عاشورا ، مردم ایران که با هر سلیقه ای ، قداست  خون و  پرچم سرخ  امام حسین (ع) را از هر رنگی بالاتر میدانستند ، فتنه ای بزرگ را با حضور حماسی و بیش از 40 میلیونی خود در شهرهای مختلف ایران خنثی کردند.

در ادامه میتوانید مستند «رنگ واقعی مردم» را مشاهده و در دو کیفیت خوب و پایین دانلود کنید.

 

دانلود مستند قطب نما با کیفیت خوب (115 مگابایت)

دانلود مستند قطب نما با کیفیت کم (69 مگابایت)

انتهای پیام/

دانلود مستند رنگ واقعی مردم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار