دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم؛

نهم دی‌ماه نماد پایداری ومقاومت در تاریخ انقلاب اسلامی است

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پیروزی امروز جبهه مقاومت درمنطقه به ویژه سوریه وعراق راحاصل همین تفکردانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای ضمن قدردانی از حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی عظیم نهم دی ماه سال ۱۳۸۸، پیروزی امروز جبهه مقاومت در منطقه بویژه سوریه و عراق را حاصل همین تفکر دانست.

در این بیانیه آمده است: نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ نمایش پایبندی ملت ایران به اسلامیت و جمهوریت نظام و ولایت پذیری آنان بود و با تبلور بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه، مظهر نفوذناپذیری ایرانیان و پاسخ منفی آنان به جبهه دشمن قرار گرفت.

این حماسه عظیم به جهانیان ثابت کرد که ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد است و از چنان ظرفیت و اقتداری برخوردار می‌باشند که به راحتی قادر به خنثی نمودن هرگونه توطئه و فتنه هستند.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: نهم دی‌ماه نماد پایداری و مقاومت بر ارزش‌‌ها و یکی از رخدادهای بزرگ و درس‌‌آموز در تاریخ انقلاب اسلامی و بدون شک یکی از بزرگ‌ترین، تاثیرگذارترین و ماندگارترین حرکت‌های بعد از انقلاب اسلامی است که پیروزی امروز جبهه مقاومت در منطقه بویژه سوریه و عراق حاصل همین تفکر است.

به طور قطع اگر تفکر و اتحادی که در مصاف با جبهه متحد ضدانقلاب داخلی و خارجی و پروپاگاندای غربی‌‌ها، نظام اسلامی را از چالشی سخت و توطئه‌ای پیچیده و خطرناک عبور داد و نهم دیماه را رقم زد، الگوی تمامی مسلمانان مظلوم در کشورهایی همچون فلسطین، بحرین، یمن و... باشد، پیروزی آنان نیز قطعی است و تصمیم‌های غیرعقلانی مستکبرین همچون انتقال سفارت خانه‌شان به قدس شریف و تشکیل داعش راه به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام/ح

۹ دی نمایش پایبندی ملت ایران به اسلامیت، جمهوریت نظام و ولایت پذیری بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.