جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س)؛

مواظب باشیم فتنه‌گران جنس حرف مردم را عوض نکنند

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) گفت: اجازه ندهیم منافقین مشکلات اصلی مردم را به حاشیه ببرند و بار دیگرفتنه رقم بزنند.

مواظب باشیم منافقین وفتنه گران حرف مردم و جنس حرف مردم را عوض نکنندبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) به دنبال اتفاقات اخیر در سطح کشور طی بیانیه‌ای، مطالبات خود را از مسئولان خواستار شدند و متن این بیانیه به  شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مسئولین محترم لطفا رسیدگی شود.

چند روزیست شاهد تجمعاتی درسطح شهر هستیم که مردم در اعتراض به وضع نابسامان معیشتی، جهت دریافت پاسخی از مسئولین به خیابان‌ها آمده‌اندو از وضع اسف باراقتصادی کشور به شدت نالانند، ولی گویی مسئولان همچنان در توهم برجام و هضمش در معده غرب مانده اند و راه‌حلی برای حل مشکلات کشور نمیشناسند وحتی نمیخواهند از شیوه دیگری واردشوندوشاید هم صدای ملت را نمی‌شنوند. مطالبه حق مردم است ومطالبه‌ آنها معنای شفاف و صریحی دارد. همچنان که مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای می‌فرمایند ملت همیشه نیازداردبه این که مسئولان از پاسخ‌گویی مسئولیت‌های بزرگ خودشان در مقابل ملت باشند وحتی ملت را به اینکه روح پرسشگری داشته باشندتشویق میکنند.

دولت محترم تدبیروامید؛ به گمانمان معنای مردم سالاری را بد متوجه شده‌اید. مردم سالاری فقط این نیست که تبلیغات و جنجال کنید و عده‌ای را به پای صندق‌های رای بکشانیدو رای راهم ازمردم بگیرید بعدهم خدانگهدار وکاری هم به مردم نداشته باشید اکنون نوبت پاسخگویی است. طبق گفته امام خامنه‌ای مردم گله مندند و حق دارند بعداز گذشت زمان معقولی از مسئولین هر بخش سوال کنند که نتیجه کار شما چیست؟

ولی وقتی مردم نه از مسئولین کاری میبینند ونه جوابی برای سوالهایشان است دست به تجمع میزنند.

لازم به ذکر است که ماباید مواظب باشیم که منافقین وفتنه گران حرف مردم و جنس حرف مردم را عوض نکنند ونگذاریم مشکلات اصلی مردم را به حاشیه ببرند واز فرصت علیه آرمان‌های انقلاب ما واصول اعتقادی واسلامی استفاده کنند و فتنه ۸۸ را بار دیگر رقم بزنند.

مسئولین محترم بیایید دربین مردم ودردشان را بشنویدو به مشکلاتشان رسیدگی کنید، مردم ایران دچاردرد شده اند، درد اقتصادی، درد مالی، گرانی و معیشتی.

دولت تدبیر گرانی‌ها باید توسط شما رسیدگی و پیگیری شود.

وزیر محترم اقتصاد نظارت و رسیدگی‌تان را افزون کنید چرا که از کم‌کاری وعدم نظارت شما بربرخی بانکهاست که عده‌ای در آن اختلاس میکنند.

مسئولان بی‌درد تورم و وضع اقتصادی را شما اگر بایک سری اعدادوارقام که روی کاغذ می‌آوریدمی‌سنجید، بله وضعیت اقتصادخوب است، اما بیایید در بطن جامعه و وضع اقتصادی مردم را ببینید و لمس کنید، خواهیددید که مردم از نظراقتصادی و معیشت در مشقت به سر می‌برند حال هر قدم هم اقایان بیایند وبگویند وضعیت اقتصادی بد نیست، این بد نبودن راباید تعریف کنند هم از دیدگاه مسئولین بی درد وهم میلیون هانفر که اگر بگوییم بخشی از ان‌ها به نان شبشان محتاجند اغراق نکرده ایم.

همه این مسائل از وظایف قوه مجریه است ولازم به ذکر است که ملت عزیز، مطالبه و نقدشان را به قوه مجریه وارد کنند.

آقای روحانی رئیس محترم امور اجرایی کشور مردم از شما انتظاردارند، مردم از شما رسیدگی می‌خواهند، شمایی که قبول مسئولیت کردید موظفید به درد مردم رسیدگی کنید.

متولی معیشت مردم چرا در طی یک ماه به مردمی که به شما اعتماد کردند شک‌های اقتصادی وارد میکنید؟

مردم گله‌مندندو اکنون زمان پاسخگویی است.

سایه مقام معظم رهبری مستدام

فاطمه دهقان
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س)

انتهای پیام/

مطالبه گری جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) از مسئولین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیمی
۱۰:۲۲ ۱۱ دی ۱۳۹۶
مردم باید هوشیاری و اگاهی کامل داشته باشن
آخرین اخبار