خیز استقلال برای تسویه حساب طلبکاران

مدیران باشگاه استقلال در نظر دارند مطالبات بازیکنان و مربیان سابق این تیم را پرداخت کنند.

خیز استقلال برای تسویه حساب طلبکارانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به مجوزی که باشگاه استقلال نیاز داشت تا آن را برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان کسب کند در نهایت این امر باعث شد تا مدیران استقلال هم به فکر تسویه حساب با طلب کاران باشگاه باشند.

طلب کارانی که سال ها در انتظار دریافت مطالبات خود از باشگاه بودند و این روز ها مدیران باشگاه با احضار آنها، پرونده هایشان را مورد بررسی و پرداخت مطالبات مربیان و بازیکنان سابق را در دستور کارقرار می دهد.

مدیران باشگاه استقلال در این روز ها با برگزاری جلسات متعدد با مربیان و بازیکنان سابق، درباره مطالبات عقب افتاده آنها صحبت های لازم را انجام می دهد تا به این ترتیب رضایت این افراد جلب شود.

طلب کارانی که در پای میز مدیریت باشگاه نیمی از طلب خود را می بخشند تا بدین ترتیب به نیمی دیگر از مطالبات خود دست پیدا کنند.

حاج محمدی ،فخرالدینی ،مجید غلام‌نژاد، فرزاد حاتمی، کیانوش رحمتی، میلاد میداودی، ایمان عالمی از جمله افرادی هستند که با باشگاه به توافق مالی رسیده اند و قرار است در تاریخ مشخصی مطالبات خود را دریافت کنند.

در این میان صمد مرفاوی نیز ازجمله شاکیانی بود که با وجود داشتن نامه کسر امتیاز از استقلال موفق شد مطالبات چند ساله خود را دریافت کند.

بدون شک مدیران استقلال در صدد هستند تا در روز های آینده جلسات دیگری را با شاکیان باشگاه برگزار کنند تا آنها نیز بتوانند مطالبات خود را دریافت کنند. البته در این میان وحید طالب لو دروازه بان سابق آبی ها پس از برگزاری نشست های گوناگون همچنان نتوانسته با مدیران استقلال در بحث مالی به تفاهم برسد و به نوعی او همچنان از شاکیان این تیم به شمار می آید.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت پرونده های مالی باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار