برگزاری جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در شهرستان اشنویه

سومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اشنویه تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  داراب کارشناس مسئول دبیرخانه سیاست گذاری سلامت آذربایجان غربی در سومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اشنویه اعلام کرد: اولویت کاری معاونت اجتماعی ،شناسایی عوامل اجتماعی اولویت دار موثر بر سلامت و ارائه راه کارهای لازم جهت پیشگیری هرچه بهتر این عوامل می باشد.

وی ضمن اظهار امیدواری در خصوص بهبود روند برگزاری جلسات ، از همراهی و همکاری فرماندار و کلیه اعضا تشکر نمود و  اقدامات پیشگیرانه شبکه بهداشت و درمان اشنویه در مقابله با عوامل اجتماعی موثر بر سلامت را قابل تقدیر عنوان کرد .

داراب افزود : فلسفه تشکیل و  رسالت کاری معاونت اجتماعی ، شناسایی و پیشگیری از عوامل اولویت دار موثر بر سلامت می باشد.

وی ضمن ارائه  گزارشی  از عملکرد سیستم سلامت شهرستان اشنویه در خصوص کاهش و پیشگیری از خودکشی ، مطالبی  درباره راهکارهای کاهش عوامل پرخطر که به خودکشی منجر می شوند را بیان نمود.

در پایان اسعد خضری فرماندار شهرستان  اشنویه ضمن تشکر از اقدامات خوب انجام یافته شبکه بهداشت و درمان شهرستان اشنویه گفت: امیدواریم با  اقدامات انجام یافته از سوی سیستم سلامت و دستگاههای ذیربط ، شاهد پیشرفت های بیشتری در پیشگیری از عوامل اجتماعی موثر بر سلامت شهرستان اشنویه  باشیم.

 وی در ادامه نقش نهادهای اجتماعی و سمن ها را در پیشگیری از عوامل اجتماعی موثر بر سلامت موثر دانست و اظهار امیدواری کرد: با همکاری دستگاه ها و ادارت ذیربط می توان  به مشکلات حوزه سلامت فائق آمد.

انتهای پیام/م

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در شهرستان اشنویه تشکیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.