١٥ دی ماه، آخرین مهلت ارسال آثار به جایزه ادبی استان همدان

١٥ دی ماه، آخرین مهلت ارسال به دبیرخانه جایزه ادبی استان همدان است.

١٥ دی ماه، آخرین مهلت ارسال آثار به جایزه ادبی استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بیست و دومین جایزه ادبی استان همدان با هدف فراهم آوردن زمینه‌های مناسب برای شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های جوانان و علاقمندان، ایجاد تحرک و پویایی شعر و داستان، ایجاد فضای سازنده به منظور تبادل آرا و افکار اهل قلم برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در این خصوص اظهار کرد: ادبیات فارسی با پیشینه‌ای درخشان و تاریخی باشکوه یکی از افتخارات و عوامل وحدت و انسجام مردم رشید ایران زمین بوده و همچنان با قوت در راستای اهداف ذاتی‌اش سیر می‌کند.

ضابطی افزود: بیست و دومین برگ زرین جایزه ادبی استان در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» را ٩ بهمن ماه در شهرستان بهار که خود به عنوان شهرستانی هنرپرور و ادیب پرور و سرآمد در زمینه شعر و ادب است، برگزار می‌کنیم.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار تصریح کرد: این جایزه ادبی با هدف فراهم آوردن زمینه‌های مناسب به منظور شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های جوانان و علاقمندان، ایجاد تحرک و پویایی شعر و داستان، ایجاد فضای سازنده و جهت تبادل آرا و افکار اهل قلم برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: جایزه ادبی در بخش‌های شعر (قبل از نیما، بعد از نیما)، داستان کوتاه و داستانک، کتاب (مجموعه شعر و داستان) با موضوعات و محورهای بخش آزاد، بخش ویژه شامل اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، نماز و نیایش، ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب برگزار می‌شود و آثار در دو نوبت ارزیابی خواهند شد.

ضابطی بیان کرد: صبح روز برگزاری دو کارگاه شعر و داستان برگزار می‌شود و در بعداز ظهر همان روز نیز برنامه اختتامیه و قرائت آرای داوران و اعلام نفرات برتر استان را خواهیم داشت.

وی از حضور میهمانان ویژه در این همایش خبر داد و گفت: میهمانان ویژه‌ای که تاکنون برای حضور در شهرستان قول مساعد داده‌اند، علیرضا قزوه، سعید بیابانکی و کمال شفیعی هستند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار با اشاره به اینکه از هنرمندان شهرستان بهار نیز در داوری‌ها استفاده خواهد شد، خاطر نشان کرد: ١٥ دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به صورت مکتوب به مراکز ادارات فرهنگ و ارشاد در استان و شهرستان‌ها ارائه دهند.

انتهای پیام/ د

برگزاری جایزه ادبی استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.