انتقاد معاون استاندار کرمان از عملکرد ضعیف بانک‌های استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، با انتقاد از عملکرد ضعیف بانک های استان، گفت: برخی از بانک های استان، دلیل عملکرد ضعیف خود را عدم مراجعه متقاضیان به بانک ها می دانند که نمی تواند قابل قبول باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدجواد فدائی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن پیامبراعظم (ص) برگزار شد، گفت: برای بررسی این ادعا، بانک ها باید ظرف دو روز آینده اسامی متقاضیانی که پرونده آنها در بانک ها قابل پرداخت می باشد، ولی مراجعه ای نداشته اند را به استانداری ارسال نمایند.


وی یادآورشد: در روزهای نخست آغاز به کار در استانداری کرمان، در دومین جلسه کارگروه رفع موانع تولید دریافتم که برخی از بانک های استان عملکرد مثبتی ندارند و این در حالی است که هیچگاه خلاف ضوابط و قوانین از آنها درخواستی نشده است.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان خواستار بررسی و رسیدگی به پرونده های بانکی از سوی اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استان شد و تصریح کرد: این گزارش ها باید در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ارائه شود تا چنانچه مشکلاتی وجود دارد، مرتفع گردد.


فدائی با تاکید براینکه جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان باید ترتیبی دهد که عملکرد بسیار ضعیف بانک های استان طی دو ماه آینده جبران شود، اظهار کرد: از مجموع هزار و سیصد میلیارد تومان تسهیلات از منابع داخلی بانک ها به صورت تکلیفی برای تامین منابع مالی بنگاه های تولیدی و اقتصادی استان، تاکنون برای صنعت شمال استان 151 میلیارد تومان پرداخت شده است.


وی با اشاره به نامه وزارت کشور و ارائه آمار و اطلاعات از بانک های استان، یادآورشد: در صورتی که بانک ها نسبت به این آمار ارائه شده از سوی وزارت کشور اظهارنظری داشته باشند، می توانند طی سه روز آینده با ارائه مستندات مربوطه به استانداری کرمان، نسبت به اصلاح آمار و اطلاعات دریافت شده اقدام نمایند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان از برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه استان و ارائه گزارشی از وضعیت بانک های استان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: بانک ها در اسرع وقت پرداخت های مربوط به رونق تولید، پرداخت های مستقیم و یا سایر موارد را به تفکیک به استانداری اعلام نمایند.

انتهای پیام/ی

انتقاد از عملکرد ضعیف بانک های کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار