عبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آمریکا، ایران را با سوریه اشتباه گرفته است/ مردم اجازه ندادند دشمن از آب گل آلود ماهی بگیرد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران در خصوص اغتشاشات اخیر کشور توضیحاتی داد.

مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس در پاسخ به مطالبات مردم بکوشندمجتبی عبادی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران در  گفت‌ و گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در چند روز اخیر شاهد اعتراضاتی در شهرهای مختلف کشور پیرامون مشکلات به حق معیشتی و اقتصادی از سوی مردم بودیم اما جریانات معاند با نفوذ در بین مردم و سردادن شعارهای ساختار شکنانه سعی در ملتهب کردن فضا و به انحراف بردن خواسته به حق مردم کردند چرا که صحنه اعتراضات به دور از مطالبات معیشتی مردم بود و شعارها رنگ و بوی سیاسی گرفت. از طرف دیگر رسانه های ضد انقلاب بر موج اعتراضات اقتصادی سوار شدند و مسائل و مشکلات کشور را دستاویزی برای آشوب قرار دادند.


وی ادامه داد: حمایت آمریکا، اسرائیل، سعودی‌ها، منافقین و سلطنت طلب ها از اغتشاشات اخیر گویای برنامه ریزی از پیش تعیین شده است تا ایران را همچون سوریه دچار تنش داخلی کنند و امنیت و اقتدار کشور را به خطر بیندازند اما باید این آرزو را به گور ببرند چرا که ایران سوریه نیست و آنها دوباره در مورد ایران دچار اشتباه محاسباتی دیگری شدند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران افزود: مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را تحت فشار قرار داده و مردم نسبت به وضع زندگی خود گله مند هستند اما آنها پایبند به جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی هستند. در همین تحولات اخیر هم مردم حساب خود را از فتنه گران و کسانی که پرچم کشور را آتش زدند و باعث تخریب اموال عمومی شدند، جدا کردند و اجازه ندادند دشمن از آب گل آلود ماهی بگیرد.

عبادی یادآورشد: امیدوارم مدیران و مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس در پاسخ به مطالبات مردم، در جهت حل مشکلات آنان بکوشند و صدای مردم را بشنوندزیرا اگر حضرات آبرو، اعتبار یا جایگاهی دارند از این ملت مستضعف که صاحبان انقلابند، دارند، این مردم از فساد و رانت و بی توجهی برخی مسئولین به مسائل و مشکلاتشان به ستوه آمدند و دنبال توجه و رسیدگی مسئولین به رفع مشکلات زندگیشان هستند. ان شاءالله که مشکلات مردم در لابلای بازیهای سیاسی گم نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار