تبیین سند نقشه جامع علمی کشور در دانشگاه گیلان

سند نقشه جامع علمی کشور و مأموریت های استان گیلان در تحقق آن در دانشگاه گیلان تبیین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ در راستای سیاست های توسعه دانش بنیان استان و ضرورت همگرایی بین مدیران ارشد و جامعه دانشگاهی، جهت بهره گیری از ظرفیت های اسناد مالی، نشست تبیین سند نقشه جامع علمی کشور و مأموریت های استان گیلان در تحقق آن با حضور اعضای هیأت علمی در دانشگاه گیلان برگزار شد.

احمد رضی، رئیس دانشگاه گیلان هدف از برگزاری این نشست را تدوین نقشه جامع علمی کشور با برش استانی تحت عنوان "سند توسعه دانش بنیان گیلان" اعلام کرد و  با اشاره به تشکیل کارگروه تدوین سند توسعه دانش بنیان گیلان گفت: رسیدن به این هدف مهم مستلزم همفکری مدیران استانی و نخبگان گیلان است.

وی ترویج و گفتمان سازی نقشه جامع علمی کشور و تهیه سند توسعه دانش بنیان استان را از جمله اهداف سند نقشه جامع علمی کشور دانست و افزود: مدیران عالی استان از جمله استاندار و نماینده ولی فقیه در استان گیلان در طراحی سند توسعه دانش بنیان استان مشارکت دارند و زمینه برای تحقق این مهم در دانشگاه گیلان به عنوان دانشگاه مادر کاملا مهیاست.

حمید امیدوار، معاون هماهنگی و اجرایی سازی ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور هم در این نشست به تشریح سند نقشه جامع علمی کشور و مأموریت های استان گیلان در تحقق آن پرداخت.

 

انتهای پیام/ع

 

برگزاری نشست تبیین سند نقشه جامع علمی کشور در دانشگاه گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.