دبیر هیأت عالی گزینش تأکید کرد؛

در گزینش افراد به سلیقه سیاسی و جناحی توجه شود

دبیر هیأت عالی گزینش گفت: در گزینش افراد به سلیقه سیاسی و جناحی توجه شود.

در گزینش افراد به سلیقه سیاسی و جناحی توجه شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، اسدالله وطنی، دبیر هیأت عالی گزینش بعد از ظهر امروز در همایش اخلاق گزینش‌گری در اسلام در بوشهر اظهار داشت: تشکیل هسته گزینش در ۱۵ دی‌ماه سال ۱۳۶۰ به فرمان حضرت امام راحل سبب شد تا افرادی باتقوا و در عین حال کارآمد وارد ساختار اجرایی کشور شوند.

وی افزود: پس از این فرمان تاریخی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، در بدنه دستگاه‌های اجرایی از افرادی استفاده شد که مؤمن و شایسته بوده و با داشتن تخصص، نقش مهمی در انقلابی کردن دستگاه‌های اجرایی داشتند.

دبیر هیأت عالی گزینش تصریح کرد: هسته‌های گزینش در بدو استخدام افراد، صرفاً به سلامت اخلاقی و مالی در کنار کارآمد بودن افراد تکیه می‌کنند و با اولویت تقوای افرادی که می‌خواهند به استخدام دولت درآیند سعی می‌کنند که میزان تعهد آن‌ها را بسنجند.

وطنی بیان کرد: در گزینش افراد به سلیقه سیاسی و جناحی آن‌ها توجه نمی‌شود و آن چیزی که برای گزینش‌گران از اهمیت بالایی برخوردار است، صلاحیت سه‌گانه افراد، پرسیدن سؤال در شان افراد و توجه به دستورالعمل‌های هیأت عالی گزینش است.

وی در پایان متذکر شد: هسته‌های گزینش از ورود به مسائل داخلی ادارات منع شده و مواردی که نیاز است حراست ادارات ورود کنند در حیطه وظایف گزینش نیست.

انتهای پیام/ز

سلیقه سیاسی و جناحی مهمترین توجه در گزینش است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.