مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس خبر داد؛

جریمه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی متخلفان در ۵۷۰ بازرسی از اصناف

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از جریمه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی متخلفان در ۵۷۰ بازرسی از اصناف خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: گروه‌های سیار تعزیرات حکومتی فارس به همراه بازرسان اتاق‌های اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شبکه‌های بهداشت ۵۷۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی در سطح استان به عمل آورده اند.

وی تصریح کرد: غالب این بازرسی‌ها از واحد‌های فروشنده اقلام پرمصرف مردم از جمله مرغ و تخم مرغ، میوه و خوار و بار انجام شده است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس با بیان اینکه رویکرد این بازرسی‌ها پیشگیری بوده تصریح کرد: تلاش کرده ایم که در بیشتر موارد با تذکر تخلفات را به حداقل برسانیم.

مبشری تعداد پرونده‌های متشکله در این بازرسی‌ها را ۱۹۶ فقره برشمرد و ادامه داد: در راستای اثر بخشی هر چه بیشتر پرونده‌های متشکله در بازرسی‌ها توسط رئیس شعبه سیار تعزیرات حاضر در محل رسیدگی و متخلفان تعزیر می‌شوند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس همچنین از جریمه یک میلیارد و دویست میلیون ریالی متخلفان در این بازرسی‌ها خبر داد و افزود: از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده تخلف مراتب را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا بازرسان در محل حاضر و نسبت به بررسی موضوع اقدام کنند.

انتهای پیام/ن

۵۷۰ بازرسی از اصناف فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار