عناصر فتنه از خارج کشور خط می‌گیرند؛

اغتشاشات اخیر از دسیسه‌های استکبارجهانی

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: اغتشاشات، ناآرامی‌ها و بی‌نظمی‌های اخیر در چند شهر کشور، دسیسه‌ها و توطئه‌های ضد انقلاب و استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: اغتشاش و بی نظمی و آشوب بر خلاف مصالح و امنیت ملی است و اعتراض حق مردم و باید در چارچوب موازین و مجاری قانونی باشد.

وی با بیان این که عناصر فتنه از خارج کشور خط می‌گیرند افزود: فتنه‌گران در خارج از کشور در اتاق فکر با پول نفت بهائیت و وهابیت توطئه‌گران را هدایت می‌کنند غافل از این که مردم ایران فریب دسیسه‌های آنان را نخواهند خورد.

عضو مجمع نمایندگان مردم لرستان گفت: مردم ایران برای بیان خواسته‌ها و مطالبات خود گروه، گروه و صف به صف مقابل مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کنند و نمایندگان ملت با حضور در بین آن‌ها مشکلات آن‌ها را می‌شنوند و آن را در قالب طرح و لایحه مطرح و مجلس و دولت برای رفع آن تلاش می‌کنند.

وی افزود: اغتشاش، آشوب، بی نظمی از ابتدای انقلاب تا امروز کاری خلاف قانون و محکوم است و مردم این حرکات را نمی‌پذیرند و با آن موافق نیستند.

کاظمی خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده مردم در تریبون رسمی مجلس که قانون اساسی آن را در اختیار مردم قرار داده در نطق ۱۹ آذرماه سال جاری به همه مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود اشاره و صدای مظلومیت آن‌ها به گوش مسئولان رساندم.

وی افزود: انتظار می‌رود همه مردم با وحدت و برادری دست در دست هم جهت تحکیم مواضع انقلاب با حرکت شتابان به سوی توسعه و پیشرفت تحت زعامت رهبری تلاش کنند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی از حضور با شکوه، هوشیارانه و بصیرت و بیداری مردم و مسئولان و تلاش صادقانه تصمیم‌گیران جهت حفظ امنیت مردم، تقدیر کرد.

انتهای پیام/م

اغتشاشات اخیر از دسیسه‌های استکبارجهانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.