کیهانیان به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

سازماندهی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در سراسر کشور/ پیشنهاد این جمعیت درباره اخذ مالیات در بودجه 97

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی از سازماندهی تشکل متبوعش در سراسر کشور خبر داد.

علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های تشکل متبوعش، اظهار کرد: سازماندهی  جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در برخی استان‌ها را به تازگی به پایان رساندیم و این سازماندهی در تمامی نقاط کشور اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: برای اجرای این مهم معاونت سازمان دهی جمعیت زیر نظر دبیرکل فعالیت خواهد کرد و در ذیل این معاونت هم ستادهای مناطق جمعیت تعیین و حلقه‌های حامیان انقلاب به صورت گروه‌های 12 نفره سازمان دهی می‌شوند.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی تصریح کرد: ردیف سازمانی برای تمامی افراد این حلقه‌ها در نظر گرفته می‌شود و براین اساس فعالیت‌های جدی‌تر اجرا خواهند داد.

کیهانیان همچنین از بررسی بودجه 97 در این جمعیت خبر داد و گفت: به بخش‌هایی از بودجه 97 اشکالاتی وارد است که امیدواریم مجلس محترم آنها را رفع کند تا شاهد بهبود اوضاع اقتصادی مردم باشیم.

وی اضافه کرد: در بودجه 97 مالیات برای کسبه و اصناف به صورت چند برابر لحاظ شده و پیشنهاد ما برای کاهش فشار مالیاتی شناسایی کسانی  است که فرار مالیاتی دارند از این راه می‌توان کمبود درآمد مالیاتی دولت را جبران کرد تا فشاری به سایر کسبه و اصناف وارد نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۶ دی ۱۳۹۶
اینقدرفکرنکنید که مثلا به فکرمردم هستین.بزرگترین اقتصاددان های دنیا هم بیان ایران "نمیتونن مشکلات ما رو حل کنن چون که همه میدانیم مشکل ازجای دیگرست
آخرین اخبار