رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت:از بیش از هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی تحت تملک سیستم بانکی کشور ۱۳۹ واحد مربوط به خراسان رضوی است.

۱۳۹ واحد صنعتی خراسان رضوی در تملک سیستم بانکی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ راضیه علیرضایی در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در مشهد افزود: این واحد‌ها از سال ۹۱ به تملک سیستم بانکی در آمده اند که از سال ۹۴ برای رفع مشکلات این واحد‌ها کارگروهی در این سازمان با حضور مقام قضایی ایجاد و در این زمینه ۵۹ پرونده تشکیل شده است.

وی گفت: اگر در بانک‌های استان درباره رفع تملک این واحد‌های تولیدی و تعیین تکلیف آن‌ها تصمیم گیری شود، مشکلات این واحد‌ها به سرعت حل می‌شود.

سید امیر مرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی هم در این نشست گفت: تاکنون ۲۰ مورد تملک واحد‌های تولیدی توسط بانک‌ها در استان رفع شده است.

در این نشست مصوبه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی شامل بررسی "چگونگی فعال سازی واحد‌های تولیدی تحت تملک بانک‌ها و راهکار‌های پیشنهادی در خصوص ادامه تولید و استفاده از ظرفیت‌های راکد این واحدها" به بحث و بررسی گذاشته شد

تغییر در روش بانک‌ها در واگذاری واحد‌ها، مکلف شدن بانک‌ها به تسهیل در شرایط سرمایه گذاری، تشکیل کارگروه با هدف فعال سازی مجدد واحد‌های تملک شده توسط بانک‌ها و معرفی واحد‌های در تملک بانک‌ها به سرمایه گذاران توسط شرکت شهرک‌های صنعتی از موضوعات مقرر در این نشست بود.

انتهای پیام//ف.ج

 

برگزاری نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار