مهلت ارسال آثار به جشنواره اعتیاد و رسانه در کردستان تمدید شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان از تمدید ارسال اثر به جشنواه اعتیاد و رسانه در این استان تا ۲۵ دی ماه سال جاری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سلیم کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان کردستان گفت:مهلت ارسال اثر به نخستین جشنواره اعتیاد و رسانه تا ۲۵ دی ماه سال جاری تمدید شد.

وی گفت: این جشنواره به صورت استانی برگزار می شود و تمامی اهالی رسانه که در نشریات محلی، رسانه های کشوری، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری فعالیت دارند، می توانند در آن شرکت کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان افزود: این جشنواره در بخش های عکس، تیتر، گزارش، مصاحبه، سرمقاله و یادداشت، طن و کاریکاتور برگزار می شود.

وی افزود: هر فرد می تواند در دو بخش حضور پیدا کند و در هر بخش نیز سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند و در نهایت در هر بخش افراد برتر معرفی شده و از آنها تقدیر و تجلیل می شود.

کریمی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در حوزه اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر، یاد آور شد: اطلاع رسانی گسترده در حوزه مبارزه با مواد مخدر یکی از نیازهای ضروری است و باید این مهم مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی گفت: تاکنون ۲۴ اثر به جشنواره ارسال شده است و انتظار می رود که از این پس شاهد ارسال آثار بیشتر از سوی خبرنگاران و اهالی رسانه استان کردستان باشیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان عنوان کرد: تمامی آثاری که از فروردین ماه سال ۹۵ تا ۲۵ دی ماه سال ۹۶ در رسانه های مختلف چاپ شده اند می توانند در این جشنواره حضور یابند.

انتهای پیام/م

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره اعتیاد و رسانه در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.