نشان های رنگارنگ دانشگاه صنعتی اصفهان از بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی کشور

در بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی کشور، دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان موفق به دریافت دو نشان نقره و سه نشان برنزشدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این رقابت علمی که دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان چهارمین دانشگاه کشور را به خود اختصاص داد در رشته مهندسی مواد و متالورژی علیرضا بنده خدا و رضا گلی فخبی از این ، به ترتیب با کسب عناوین دوم و سوم این رشته،نشان های نقره و برنز این المپیاد را به خود اختصاص دادند.

در رشته زراعت و اصلاح نباتات نیز دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، فرانک خان احمدی و علی ربانی به ترتیب با کسب عناوین دوم و سوم این رشته،نشان های نقره و برنز بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی کشور را به دست آوردند.

همچنین در رشته مهندسی شیمی، علیرضا مؤذنی دیگر دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان با کسب رتبه سوم این المپیاد،نشان برنز این رقابت علمی را به خود اختصاص داد.

در بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی کشور پس از انتخاب 970 نفر از بین ۳۰۴ هزار متقاضی شرکت در این رقابت علمی، در نهایت 77 برگزیده متشکل از ۲۷ نفر خانم و ۵۰ نفر آقا در ۲۰ رشته و در ۸ قطب کشور به رقابت پرداختند.

در این المپیاد دانشگاه صنعتی اصفهان، پس از دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران و امیرکبیر عنوان چهارم کشور را به خود اختصاص داد.

شایان ذکر است: مراسم تجلیل از نفرات برگزیده بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی کشور، سه شنبه گذشته، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیرعلوم و معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در محل این سازمان برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.