کاشانی: تنها بازیکنان متخلف را جریمه کردیم/احمد زاده و منشا اظهار پشیمانی کردند

عضو کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: احمد زاده و منشا بابت حرکت ناشایست خود اظهار پشیمانی کردند.

جعفر کاشانی  عضو کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس به علت درگیری منشا و احمد زاده در تمرینات این تیم اظهار کرد: اختلاف و درگیری در هر تیمی رخ می دهد و پرسپولیس هم از این امر مستثنی نیست. این 2 بازیکن امروز در جلسه کمیته انضباطی حضور یافتند و اختلافات حل و فصل شد و با هم آشتی کردند. 

او ادامه داد: ما با این 2 بازیکن صحبت کردیم و آنها اظهار پشیمانی و ندامت کردند. براین اساس قرار شد فقط درصدی از قراردادشان کسر شود و از روز دوشنبه در تمرینات تیم حضور یابند. 

کاشانی بیان کرد: افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم می تواند مشکلات تیم را به خوبی برطرف کند. این مسائل نباید بزرگ شود و باید بازیکنان پرسپولیس ارشاد و راهنمایی شوند. من با احمد زاده و منشا صحبت کردم و به این 2 بازیکن گفتم که لباس تیم بزرگی بر تنشان است و شئونات اجتماعی را باید رعایت کنند. 

عضو کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنانی همانند احمد زاده و منشا می توانند در آینده جزء مدیران باشگاه شوند. امیدوارم این برخوردها در تیم پرسپولیس رخ ندهد و شاهد این گونه مسائل در تیم نباشیم. 

انتهای پیام/ 

آخرین وضعیت بازیکنان متخلف پرسپولیس از زبان کاشانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار