شکوهی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

طرح پارلمان اصلاحات به زودی برای احزاب ارسال می‌شود/شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان پروژه‌ای مقطعی بود

رعضو حزب مردم‌سالاری گفت: طرح پارلمان اصلاحات به زودی برای تمامی احزاب اصلاح‌طلب ارسال می‌شود تا نظرات خود را اعلام کنند.

حمیدرضا شکوهی عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره طرح پارلمان اصلاحات تشکل متبوعش، اظهار کرد: در آخرین جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات طرح پارلمان اصلاح طلبان به صورت کلی معرفی شد.

وی ادامه داد: بنا داریم این طرح را به زودی برای تمامی احزاب اصلاح‌طلب ارسال کنیم تا آنان هم در این مورد نظر بدهند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری درباره ظرفیت‌های این طرح برای جایگزینی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، گفت: اینکه این طرح بتواند جایگزین مناسبی برای شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان باشد به نوع نگاه اصلاح‌طلبان بستگی دارد.

شکوهی تصریح کرد: اگر با نگاه گذشته به مسائل بنگریم و احزاب در حاشیه و فرع باشند به طور قطع شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان فقط برای فعالیت در انتخابات مجلس دهم و شوراهای پنجم تشکیل شد، افزود: ماموریت این شورا باید پس از برگزاری دو انتخابات مذکور به پایان می‌رسید و قرار نبود فعالیتش پایدار شود.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری ادامه داد: بزرگان اصلاحات همواره بر فعالیت احزاب و نهادهای مدنی تاکید کرده و دارند و اگر می‌خواهیم این نگاه ادامه یابد باید احزاب میدان دار و تصمیم گیرنده باشند.

شکوهی بیان کرد: پس از برگزاری کنگره حزب مردم سالاری و رونمایی طرح پارلمان اصلاحات به صورت جدی این طرح را دنبال می‌کنیم.  احزابی که خواستار تقویت نگاه حزبی باشند، از این طرح استقبال می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار