معتمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بازنگری دروس دانشگاها باید در اولویت قرار بگیرد/ لزوم توجه به اشتغال فارغ التحصیلان

رئیس دانشگاه امیرکبیر گفت: بازنگری دروس دانشگاها باید در اولویت قرار بگیرد و گروه‎های تخصصی ملزم به فعالیت در این امر هستند.

بازنگری دروس دانشگاها باید در اولویت قرار بگیرد/دانشگاه باید به موضوع اشتغال فارغ التحصیلان  توجه کنداحمد معتمدی رئیس دانشگاه امیرکبیر در گفت‌ و گو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این بازنگری از 2 سال پیش آغاز شده است و در واقع هدف آن ارتقای کیفیت و استانداردهای آموزشی، پژوهشی دانشگاه امیرکبیراست.

وی ادامه داد: این طرح از سیاست های اصلی در برنامه ششم توسعه محسوب می‌شود  و دانشگاه امیرکبیر به دنبال به روز رسانی  محتوا، بهبود مستمر روش‌های آموزشی و استانداردسازی امکانات فضاهای آموزشی است.

رئیس دانشگاه امیرکبیر تصریح کرد: در واقع این کار، پروژه سنگینی است که صورت می‌گیرد البته اوایل انقلاب یک بازنگری همه جانبه در خصوص برنامه های آموزشی صورت گرفت  و بعد از آن دانشگاه های متعددی  به صورت پراکنده برنامه بازنگری دروس  را انجام دادند.

بازنگری دروس دانشگا‌ه‌ها از مهر ماه آغاز شد

معتمدی اظهار داشت: بازنگری دروس کار منسجمی است که خوشبختانه دانشکده‌های دانشگاه امیرکبیر در آن عملکرد خوبی داشته‌اند. بازنگری سرفصل های دروس در دانشکده های مختلف این دانشگاه از سال 94 آغاز شد و امسال این بازنگری را از اول مهر اجرایی کرده‌ایم.

وی گفت: ما باید ساختارهای دانشگاه را به نحوی اصلاح کنیم که بتوانیم نیازهای دانشگاه را از این طریق پاسخگو باشیم، بازنگری دروس دانشگاها باید در اولویت قرار بگیرد و گروه های تخصصی ملزم هستند تا در این راستا نسبت به بازنگری تمامی دروس در مقاطع مختلف بیش از پیش فعالیت نمایند.

رئیس دانشگاه امیرکبیر یادآورشد:به هر حال این دانشکده در بازنگری برنامه های درسی خود باید به موضوع اشتغال فارغ التحصیلان هم توجه کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار