عصریخبندان، ترسناک‌ترین نقاشی سه بعدی + فیلم

ادگار مولر هنرمند آلمانی تصویری سه بعدی از یک دره یخی با نام «عصر یخبندان» را طراحی کرده است.

عصریخبندان، ترسناک‌ترین نقاشی سه بعدی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نقاشی سه بعدی از جمله هنرهای مدرنی است که با همت و خلاقیت تعدادی از هنرمندان خوش ذوق جهان به‌ وجود آمد. 

ایده بکر و بدیعی که با سرعت جایگاه خود را در دل هنر امروز یافت و در بیشتر طراحی‌های تزئینی به کار گرفته شد. این هنر به‌ویژه در معماری داخلی منازل طرفداران زیادی دارد و توانسته با ذائقه انسان معاصر خود را وفق دهد. کاربرد این هنر تنها محدود به دکوراسیون منازل نیست بلکه به نمای شهرها و خیابان‌ها نیز راه یافته است.

نقاشی‌هایی که آنقدر واقعی به نظر می‌رسند که گاهی بیننده دچار اشتباه می‌شود و قادر به تمییز دادن آن از واقعیت نیست. شاید برای بسیاری از افراد دانستن درباره نحوه خلق این آثار هنرمندانه جذاب باشد. 

با این مقدمه به سراغ یکی از زیباترین نقاشی‌های سه بعدی می‌رویم. ویدئویی که در ادامه مشاهده می‌کنید صحنه‌هایی از خلق یک اثر هنری شگفت‌انگیز با نام عصر یخبندان است. این نقاشی  به دست ادگار مولر هنرمند آلمانی  طراحی شده است. همانطور که مشاهده می‌شود یک تیم در تلاشند تا این اثر بی‌نظیر را خلق کنند. تصویری از یک دره یخی که به‌راستی تماشایش حس ترس و دلهره را در بیننده ایجاد می‌کند، به طوری که قدرت حرکت و راه رفتن روی سطح آن را از انسان می‌گیرد و او بی‌اختیار از راه رفتن در محدوده آن خودداری می‌کند.

انتهای پیام/

ترسناک‌ترین نقاشی سه بعدی با نام عصر یخبندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار