تعیین آذربایجان غربی به عنوان معین منطقه ۱۱ شهر تهران

در صورت وقوع بحران در کلان شهر تهران، آذربایجان غربی به عنوان استان معین منطقه ۱۱ تهران تعیین شد.

تعیین آذربایجان غربی به عنوان معین منطقه ۱۱ شهر تهرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گفت: منطقه 11 تهران بخاطر بافت تاریخی و وجود مراکز مهم حکومتی از حساسیت بالایی برخوردار است و سپردن این منطقه در زمان بحران به استان ما نشان از لیاقت آذربایجان غربی در مدیریت بحران دارد.

وی گفت: مدیران شورای هماهنگی مدیریت بحران، در سیل اخیر آذربایجان غربی و زلزله کرمانشاه با حضور و واکنش های بموقع در مناطق، آمادگی خود را ثابت کردند .

کهوریان از برگزای جلسه توجیهی و بازدید از منطقه 11 تهران بمنظور بررسی دقیق و شناسایی نقاط مختلف منطقه خبرداد و افزود : برای حفظ آمادگی در مقابله با بحران باید نقاط ضعف این منطقه با مشارکت کمیته های تخصصی مطالعه و کاستی های سخت افزاری و نرم افزاری آن برای کمک رسانی در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

جعفری مدیرکل مدیریت بحران استان از کمبود امکانات شهری و کشوری برای مقابله با بحران های بزرگ خبر داد در خصوص مختصات منطقه 11 تهران افزود : منطقه 11 شامل 4 ناحیه و 19 محله است و بیش از 307 هزار نفر جمعیت در آن زندگی میکنند و مدیران مدیریت بحران استان باید با آموزش نیروهای خود و مدیریت یکپارچه در زمان وقوع بحران آمادگی لازم را حفظ کند.

محمودی مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از برگزاری مانور زلزله های 6 و 4 درهم ریشتری در روزهای آینده در ارومیه خبر داد و افزود: تشکیل ستاد عملیاتی در منطقه حادثه دیده ، تشکیل شورای مدیریت بحران استان ، سنجش و آمادگی نیروهای عملیاتی ، و افزایش هماهنگی از مهمترین برنامه های این مانور است.

انتهای پیام/ح

تشکیل جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.