باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

قصاص؛ سرانجام پدر بی‌رحمی که صورت همسر و دخترانش را با اسید سوزاند+عکس

مردی که با اسیدپاشی منجر به مرگ همسر و سوزانده شدن صورت دو دختر کوچک خود شده بود، پس از 6 سال به قصاص محکوم شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسیدپاشی یکی از حوادثی است که ادامه زندگی را برای قربانیان این حادثه، بسیار سخت و تلخ می‌کند و هزینه بسیاری را برای درمان قربانیان این حوادث در بر دارد.

فکرش را بکنید چهره‌ای را که هر صبح و شام، روبروی آینه به تماشای آن می‌ایستادید، طی یک حادثه با رنگ و بوی انتقام و در نهایت جهل و بی فکری از دست می‌دهید و حتی خودتان هم از دیدن چهره خود وحشت دارید؛ حتی تصورش هم تلخ و جانکاه است.

رعنا و نازنین، ۲ خواهری هستند که به همراه مادر جوان خود، در اثر حادثه اسیدپاشی که اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰، توسط پدرشان رقم خورده است، دچار سوختگی شدید به ویژه در ناحیه صورت شده‌ و زیبایی چهره خود را از دست داده‌اند.

سمیه مادر رعنا و نازنین در اثر شدت جراحات، زیر عمل‌هایی که به گفته پزشکان باید روی پیکر این زن جوان انجام می‌شد طاقت نیاورد و در سال ۹۴ در جریان یکی از عمل‌ها درگذشت.

قصاص سرانجام پدر بیرحمی که صورت همسر و دخترانش را با اسید سوزاند+عکس

خواب اردیبهشتی دختران بی‌گناه بمی، کابوسی ابدی شد

پس از آن که پدرم اسید را روی ما ریخت، موهایم را دسته دسته در میان دستانم می‌دیدم و گوشت تنم را تکه تکه لمس می‌کردم.

فاطمه دانشور عضو اسبق شورای اسلامی شهر تهران و مدیرعامل یکی از موسسات خیریه در پایتخت که از نخستین روزهای این حادثه در جریان وضعیت زندگی این دو خواهر قرار گرفته است در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به تشریح وضعیت فعلی آن‌ها و اتفاق تلخی که مسیر زندگی شان را تغییر داده است، می‌پردازد.

دانشور می‌گوید: «رعنا افغانی پور» و «سمیه مهری» مادر و دختری هستند که در روستای همت آباد شهرستان بم از سوی پدر مورد اسیدپاشی قرار گرفتند.

وی دلیل وقوع حادثه را اینگونه بیان می‌کند: سمیه به دلیل وجود مشکلاتی چون اعتیاد همسر، بیکاری و اذیت و آزارهای متعدد از سوی او در زندگی مشترک، بحث طلاق و جدایی را با وی در میان می‌گذارد و با مخالفت شدید او مواجه می‌شود. همسر سمیه از خانه خارج شده و پس از گذشت ساعاتی، درست زمانی که سمیه به همراه 2 فرزند دختر خود در خانه خوابیده بودند، در اقدامی عجیب و غیرقابل باور، به همراه برادر خود یعنی عموی بچه‌ها با یک گالون اسید به خانه باز می‌گردد.

عضو اسبق شورای اسلامی شهر تهران در ادامه از قول دختر بچه‌های بی گناه رعنا که خواب چشمان معصومشان با ریختن اسید توسط پدر، به کابوسی ابدی تبدیل شد، می‌گوید: دختر کوچک یعنی رعنا، شب وقوع حادثه فقط یک دختر بچه 3 ساله بوده و در آغوش امن مادر خوابیده بود و نازنین خواهر بزرگتر او نیز با فاصله کمتری از آن‌ها به خواب رفته بود؛ همسر رعنا در حالی که زن و 2 دخترش در خواب بودند گالون اسید را به روی آن‌ها سرازیر کرد و از خانه متواری شد.

دانشور می‌گوید: جیغ و سر و صدای رعنای 3 ساله و خواهر و مادر او همسایه‌ها را به خانه آن‌ها کشانده است. رعنا چندی پس از حادثه می‌گفت:«پس از آن که پدرم اسید را روی ما ریخت، احساس کردم تمام بدنم در آتش می سوزد و وقتی که به صورتم آب می‌زدم تا از شدت سوزش آن کم شود و دست به سر و صورتم می‌کشیدم، موهایم را دسته دسته در میان دستانم می‌دیدم و گوشت تنم را تکه تکه لمس می‌کردم.»

وقتی همسایه‌ها به خانه سمیه آمدند با کمک یکدیگر مادر بیچاره و دختران او را به بیمارستان بردند. نیمی از صورت رعنا که در آغوش مادر بود به دلیل آن که در پناه دستان مادر بود، از اسید در امان مانده و نیمه دیگر صورتش اما به شدت آسیب دیده و بینایی یکی از چشمان خود را از دست داده است. به دلیل فاصله زیادی که بیمارستان شهر بم با محل زندگی این مادر و دخترها داشت، رسیدن آن‌ها به بیمارستان زمان زیادی را تلف می‌کند و در نهایت پس از رسیدن به آنجا نیز پزشکان دستور انتقال هر 3 بیمار را به تهران صادر می‌کنند.

قصاص سرانجام پدر بیرحمی که صورت همسر و دخترانش را با اسید سوزاند+عکس

2 سال از نشستن غبار بی مادری بر شانه دختران قربانی اسیدپاشی می‌گذرد

مدیر این موسسه خیریه از آمد و رفتن‌های سخت و دشوار سمیه و دختران وی در مسیر طولانی بم به تهران برای طی کردن روند درمانی اینطور می‌گوید: مادر به همراه رعنا و نازنین، در حالی راهی تهران شده بود که به دلیل وضعیت نامناسب اقتصادی مجبور بودند تا این مسیر 20 ساعته را با اتوبوس طی کنند و در نهایت تا فاصله عمل بعدی به شهر بم باز گردند و پس از وقفه‌ای مجددا به تهران سفر کنند. با همدلی و همکاری چند خبرنگار و مشارکت آن‌ها در بحث تامین هزینه اجاره خانه، سرانجام برای آن‌ها در شهر تهران منزلی اجاره شد که مجبور نباشند این مسیر طولانی را مدام در رفت و آمد باشند.

دانشور اظهار کرد: متاسفانه مادر بچه‌ها، در یکی از عمل‌ها جان خود را از دست داد، اما تاکنون برای درمان دخترانش که بی گناه قربانی جهل پدر شده‌اند، پزشکان توانمند و حاذقی را از کشور آلمان به ایران آورده ایم و مراحل درمانی آن‌ها به قوت ادامه دارد و بخشی از عمل‌ها نیز برای وقتی است که دو کودک سن رشد طبیعی خود را پشت سر بگذارند.

عضو پیشین شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: حکم دادگاه کیفری شعبه یک شهرستان بم، روز گذشته هفدهم دی ماه صادر شد که به موجب این حکم پدر رعنا بعد از 6 سال انتظار محکوم به قصاص شد و اجرای آن مستلزم پرداخت نصف دیه یعنی پرداخت 100 میلیون تومان، از سوی ولی دم است.

از آنجا که پدر رعنا علاوه بر قصاص محکوم به پرداخت 150 میلیون تومان نیز بابت دیه رعنا شده است، می‌توان 100 میلیون تومان اول را تهاتر کرد و ولی دم نیاز نیست مبلغی پرداخت کند و احتمال دارد که پرونده به دیوان عالی کشور جهت رسیدگی به فرجام خواهی متهم ارسال شود.

 قصاص سرانجام پدر بیرحمی که صورت همسر و دخترانش را با اسید سوزاند+عکس

 آینده روشنی برای رعنا می بینم

دانشور از آینده روشنی که در انتظار رعنا و نازنین می‌بیند اینطور می‌گوید: در حال حاضر این دو کودک تحت نظر مشاور و روان‌شناس هستند و با روحیه فعلی که از این 2 کودک و به ویژه رعنا سراغ دارم به نظرم در آینده‌ای نه چندان دور، این دختر می‌تواند مدیر یک موسسه خیریه باشد و به عنوان یک فعال اجتماعی در جامعه فعالیت کند. رعنا حالا 9 ساله شده است و این روزها خوب نقاشی می‌کند، خوب حرف می‌زند و با تجربه رعنا در زندگی ای که سپری می‌کند، حرف‌های خوبی برای گفتن دارد.

در حال حاضر رعنا و نازنین تحت حمایت موسسه خیریه هستند و نزد پدربزرگ و مادربزرگ شان در شرایط مساعدی زندگی می‌کنند.

قصاص سرانجام پدر بیرحمی که صورت همسر و دخترانش را با اسید سوزاند+عکس

یک لحظه غفلت از خدا و پشیمانی ای که دگر سودی ندارد

رعنا و نازنین در دنیای تلخ بی مادری قد می‌کشند و بزرگ می‌شوند و شب و روز می‌گذرانند؛ مردی که قرار بود شانه هایش تکیه گاه دخترانش باشد حالا در انتظار چوبه دار شب را به صبح می‌رساند و دست نوازشی از او نمانده است تا شیطنت‌ها و دلتنگی‌های دختران خود را با معجزه پدری در آغوشش آرام کند.

یک لحظه غفلت از خدا و گرفتن تصمیمی اشتباه و نابودگر، زندگی را از چشمان مادری که به دلیل اعتیاد و بیکاری همسر خود لب به شکایت باز کرده بود گرفت و داغ او را بر دل دختران بی پناهش نشاند.

آنطور که تجربه ثابت کرده است ادامه زندگی برای قربانیان حوادث اسیدپاشی، به سختی می‌گذرد و مشکلات فراوانی پیش روی آن‌ها قرار می‌دهد، همراهی و حمایت‌های همه جانبه روحی و روانی از این افراد جزء ضروریاتی به شمار می‌آید که نباید از آن غفلت شود.

گزارش از فرزانه فراهانی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۰۱:۰۸ ۲۳ دی ۱۳۹۹
هر کجا سخن از قتل تجاوز اسی پاشیه بی گمان وبا اطمینان میتونم بگم پایه مواد مخدر دروسطه همه اینا قتل ها ویا چنین وقایی یک مقصر داره واوونم تولیو فروشندگان موادمخدرن که تقاضا دارم ازدولت چنین حیوونایی که تو کار مواد مخدر وتولیدشن عدام سهله تکه تکه کنن تا خودشون تو اتش طمع بسوزن نه زنو بچه هایه بی گناه
Iran (Islamic Republic of)
ساحل
۱۵:۴۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
واقعا چیزی واسه گفتن ندارم فقط انشاالله ب حق ۳ ساله امام حسین خدا اینجور پدر مادر و از زمین برداره بنده های خدا خیلی ناراحت شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۹ آذر ۱۳۹۷
خدا لعنتش کنه ب نظر من نباید اون مردو اعدام کنن باید اسید بریزن روی تمام بدنش ک عبرتی بشه برا بقیه
Iran (Islamic Republic of)
شقایق از تبریز
۰۳:۵۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
اعدام در اولین جلسه محاکمه مجازات اسیدپاشی باید باشه نه بعد شش سال ...چقدرغم سنگینیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
قطعه قطعه اش کنید وموقعی که نیمه جان شد تو آتیش بسوزانیدش تا معنی سوختن را بفهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
باید با همون اسید اعدامش کنن
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۲:۱۹ ۲۰ دی ۱۳۹۶
فقط از خدا می خواهم که کمک این اطفال معصوم بکنه تا زودتر بهبودی خود را بدست آورند و به زندگی عادی خود برگردند، اینها هم غم مادر در دل دارند هم درد و جراحتی که بر جسم و روحآنها وارد شده
Japan
خودم
۰۷:۵۲ ۲۰ دی ۱۳۹۶
اتفاقا بنظر من نباید این پدر رو اینطور اعدام کرد،باید اعضاب قابل پیوندش رو اهدا کرد تا با پول حاصل از میوند اونها،برای دختراش بشه عمل کرد،از اینکه اعدام بشع و بره زیر خاک خوراک مورچه ها بشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۰۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
پیوند اعضا اعدامیها پیشنهاد خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۶:۵۸ ۲۰ دی ۱۳۹۶
واقعا چنین پدر سنگ دلی وجود دارد؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۹ دی ۱۳۹۶
حالم از خوندن این اتفاق بد ودگرگون شده خدا به بچه هاتحمل بده واطرافیانشون وخدا لعنت کنه همچین افرادی رو اعدام کوچکترین کاری که میشه کرد این مرد خودش مرده وقتی اسیدپاشیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۹ دی ۱۳۹۶
تنها راهکار اعدام است.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۵۲ ۱۹ دی ۱۳۹۶
باید اول به صورت این پدر اسید پاشید وبعد اعدامش بکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۹ دی ۱۳۹۶
خدایا قلب آدم به درد میاد نتونستم جلوی اشکامو موقع خوندن این مطلب کنترل کنم. طفلی های بیگناه
Iran (Islamic Republic of)
نشناس
۱۹:۵۰ ۱۹ دی ۱۳۹۶
نبایداول اعدامش کنند باید اول اسید بپاشند روش بعداز چندسال دیگه اعدامش کنند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ح
۱۹:۴۶ ۱۹ دی ۱۳۹۶
لعنت بر دل سیاه شیطانی این پدر .
قصاص تنها بخش کوچیکی از التیام درد دل
Iran (Islamic Republic of)
رعنا اصفهانی
۱۹:۳۷ ۱۹ دی ۱۳۹۶
بنظر من هیچ حکمی بهتر از اعدام برای یک مجرم اسید پاش نیست !
کسی که دست به چنین اقدامی میزنه از قبل برنامه ریزی کرده ! از بیماری روانی رنج میبره !که حتی اگه ازاد بشه امکان چنین اقدامی از سوی اون برای چندین بار ممکنه !
ولی با این حال تا یکی قربانی اسید پاشی شد!فردا فرد مجرم را می بخشه !
الان من واسم سواله چرا قربانیان اسید پاشی ! مجرم را میبخشند ؟
والا برای این جرم هزاران بار هم اعدام صورت بگیره کمه ! چرا یه قربانی با بخشیدنش باعث قربانی شدن افراد بی گناه دیگه ای میشه ؟
قوه ی قضاییه برای این جرم باید اعدام را در نظر بگیره حتی اگه قربانی هم بخواهد ببخشه !
چون مجرم بخشیده بشه !فردایش نمیاد بره بیمارستان روانی بستری بشه ! میره روی یکی دیگه اسید می پاشه ! و از نظر علمی اثبات شده !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۹ دی ۱۳۹۶
اين نامرد صورت جگر كوشه هاشو به اين روز انداخته اينده و زندگيشونو تباه كرده بعد بايد ديه هم براش پرداخت كنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۹ دی ۱۳۹۶
طفلک این بچه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۹ دی ۱۳۹۶
خدا بهشون صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
*****
۱۶:۴۶ ۱۹ دی ۱۳۹۶
خدالعنتش کنه چطور ممکنه انسان اینگونه باشه من تمام بدنم در زمان خوندن این گزارش میلرزید ازشدت دردی که اون کودک 3ساله کشیده نه اعدام به تنهایی کافی نیست قصاص و مرک تدریجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۹ دی ۱۳۹۶
سر به تنش نگذارید
Iran (Islamic Republic of)
جوان
۱۵:۵۶ ۱۹ دی ۱۳۹۶
بدید به من این شمر زلجوشن رو خودم میکشم..،مردن واسه اینا مجازات کمیه باید تکه تکش کنن وسط شهر..
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۴۵ ۱۹ دی ۱۳۹۶
اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۱۵ ۱۹ دی ۱۳۹۶
سلام خداونداین بچه هایش راعاقبت به خیرکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۹ دی ۱۳۹۶
بزرگترین مجازات برای این موجود اینه که روزی یکبار دخترای معصوم رو بیارن جلو چشماش
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۳۴ ۱۹ دی ۱۳۹۶
این هم یکی از عوارض اعتیاد به مواد مخدر.پدر را همان اول نفله کرد ومادر فرزند هم به آتش او سوختند.
حال یک لحظه لذت اعتیاد می ارزد که زندگی عزیزانمان را تبدیل به خاکستر کنیم
-
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۹ دی ۱۳۹۶
واقعا ادم بی رحم و سنگدلی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۹ دی ۱۳۹۶
لعنت خدا و خلق خدا بر همچین پدر بی عاطفه‌ای که به دخترای خودش هم رحم نکرده.اینجور آدمای سنگ‌دل رو باید در انظار عموم اعدام کنن که بشه درس عبرت برای بقیه کسایی که همچین فکر پلیدی به ذهنشونم نرسه
Netherlands
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۹ دی ۱۳۹۶
اعدام نکنید فقط حبس ابد ... حکم اعدام برا این افراد جایزه هستش .. باید تا آخر عمر در زندان روزی صد بار بمیرند ..
Germany
اغفا
۱۳:۱۰ ۱۹ دی ۱۳۹۶
باید این پدر بیرحم اعدام شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۹ دی ۱۳۹۶
خدا لعنتش کنه

چطوری زندگی رو به کام این سه تا جهنم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۹ دی ۱۳۹۶
آیا کسانی دراین مملکت نیستند که مسئول شرایطی باشند که پدر این دختران بیگناه در آن قرار گرفت و در نهایت به این جنایت ختم شد؟ فقر اعتیاد بیکاری فاصله طبقاتی نتیجه اش بوجود آمدن این جنایات است. این پدر را اعدام کنند. خب تمام میشود؟ نه. این داستان تمامی ندارد. تا وقتی ریشه این معضل در این کشور نخشکد.
-
غلامرضا
۱۲:۴۸ ۱۹ دی ۱۳۹۶
دوستان چرا صورت مساله رو پاک میکنید و میگید که باید امثال این فرد اعدام بشه.
من مخالف مجازات و اعدام نیستم
بلکه ریشه ای باید مساله اعتیاد که پدر فقر ، بیکاری و فحشاست ، حل بشه
فرد معتاد بیمار نیست بلکه باید هر طوری هست ترک کنه والا باید اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۹ دی ۱۳۹۶
عجججبب،هر کس که معتاد یا بیکار یا فقیر است روی دخترش ویا همسرش اسید می ریزد،عجب استدلالی داری!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۲:۴۳ ۱۹ دی ۱۳۹۶
فردا حضرات حقوق بشری خارج از کشور کمپین میزارن که بگذرین از مرده گناه داره!!!
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۲:۳۲ ۱۹ دی ۱۳۹۶
سلام واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدایاا چه زمونه ای؟ گفته قیامت که بشه پدر و مادر به بچه رحم نمیکنن الان قیامت نشده و ما این. میبینیم .تو رو به هر که میپرستید پیگیری کنید این دو تا طفل معصوم اگه مشکل مالی برای عمل صورتشون دارن حل بشه اینا اینده دارن فقط شما خبرنگارا میتونید به گوش مسئولا برسونید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۹ دی ۱۳۹۶
پدرشونو بدین من بکشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۹ دی ۱۳۹۶
پدرشونو بدین من بکشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۹ دی ۱۳۹۶
باید دید این کارها کی و از کجا شروع شد و کی داره تحریک میکنه باید بررسی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۹ دی ۱۳۹۶
خداشفات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۹ دی ۱۳۹۶
این اسید هایی که منجر به سوختگی میشه چطوری اینقدر راحت در دست این جنایکاران قرار میگیره والا ما برای خرید یکم مواد آزمایشگاهی از دو جا باید مجوزشو میگرفتیم وقتی میبینن امار این جنایت بالاس کاری بکنن که اسید اینقدر راحت دست اینا نیفته
-
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۹ دی ۱۳۹۶
کاش از اول ازدواج نمی کرد و صاحب خانواده نمی شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۹ دی ۱۳۹۶
دلم تکه تکه شد بر فرزندان سرزمیتنم چ میگذرد ب چ علتی ایا علتی قانعه کننده داشته ک دست ب این کاری میزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۹ دی ۱۳۹۶
یک لحظه شیطان به وسوسه آدم بیاد بیچاره میکنه
الله اکبر پناه بر خدای مهربان از آن لحظه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۹ دی ۱۳۹۶
علاوه بر پدر باید اون عموی سنگدل و سفاک هم عدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۹ دی ۱۳۹۶
چه پدر بی رحمی .خیلی بی رحم .باید این پدر اعدام بشه
United States of America
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۹ دی ۱۳۹۶
باید اعدام شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۹ دی ۱۳۹۶
فقط اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۹ دی ۱۳۹۶
چقد غم انگیز بود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۰۷ ۱۹ دی ۱۳۹۶
این پدر بی رحم بایداعدام کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۹ دی ۱۳۹۶
باید اشد مجازات شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۹ دی ۱۳۹۶
چقدر بی رحم بود وای خدای من .اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۹ دی ۱۳۹۶
از قوه قضاییه خواهشمندم این پدر ی رحم را توروخدا مجازات کنید در ملاعام .توروخدا حکم این پدر بیرحم باید اعدام باشه .اخه چرا صورت دختر وفرزندش را اسید سوزاند . وای خدای من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۹ دی ۱۳۹۶
از قوه قضاییه خواهشمندم این پدر ی رحم را توروخدا مجازات کنید در ملاعام .توروخدا حکم این پدر بیرحم باید اعدام باشه .اخه چرا صورت دختر وفرزندش را اسید سوزاند . وای خدای من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۹ دی ۱۳۹۶
مجازات باید بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۹ دی ۱۳۹۶
حکم مجازات صورت بگیره . وبر خورد جدی با آن صورت بگیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۹ دی ۱۳۹۶
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۹ دی ۱۳۹۶
این پدرچقدر بی رحم بود که صورت فرزند وهمسرش را سوزاند.تصورش خیلی دردناکه .باید مجازات بشه .اعداممممممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۹ دی ۱۳۹۶
خدا ازش نگذره .اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
F.salehi
۱۰:۳۲ ۱۹ دی ۱۳۹۶
اصلا دوست ندارم باور کنم همچین آدمایی هستن که به دخترای خودشونم رحم نکنن‌.باید این پدر بی رحم اعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۹ دی ۱۳۹۶
خدایا به فریادمون برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۹ دی ۱۳۹۶
باید مجازات بشه هرچه سریع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۹ دی ۱۳۹۶
تورو خدا اعدامش کنید
United States of America
محسن
۰۹:۱۴ ۱۹ دی ۱۳۹۶
این پدرچقدر بی رحم بود که صورت فرزند وهمسرش را سوزاند.تصورش خیلی دردناکه .باید مجازات بشه .اعداممممممم
United States of America
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۹ دی ۱۳۹۶
تورو خدا اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۹ دی ۱۳۹۶
خدا ازشون نگذره اعدام کنیددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
آخرین اخبار