برگزاری دومین دوره آموزشی دفتر آسیایی صندوق جهانی توسعه شهر‌ها (FMDV) درمشهد

به منظور فراهم کردن نیاز‌های پروژه‌های شهری در سه حوزه فن‌آوری و مشاوره، یافتن منابع مالی و خدمات اجرایی دومین دوره آموزشی دفتر آسیایی صندوق جهانی توسعه شهر‌ها (FMDV) درمشهد برگزار می شود.

برگزاری دومین دوره آموزشی دفتر آسیایی صندوق جهانی توسعه شهر‌ها (FMDV) درمشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رئیس گروه همکاری‌های بین‌المللی علمی- تخصصی شهرداری مشهد گفت: صندوق جهانی توسعه شهر‌ها یک ابتکار مهم برای دولت‌های محلی و شهرداری‌ها است تا مهم‌ترین مسایل مالی خود را حل کنند و خدمات مطلوب به شهروندان ارائه دهند .


 حمیدرضا اصفهانی‌زاده افزود: دومین دوره آموزشی صندوق جهانی توسعه شهر‌ها (FMDV) با عنوان «کلان‌شهر‌ها و سرمایه‌گذاری خارجی: فرصت‌ها و چالش‌ها» با حضور جمعی از مدیران ارشد شهری و اعضای شورا‌های اسلامی کشور در مشهد برگزار خواهد شد.

وی گفت: این دوره آموزشی طی دو روز چهارشنبه و پنجشنبه ۲۰ و ۲۱ دی ماه جاری در مشهد برگزار خواهد شد و در پایان دوره از سوی دفتر انستیتو آموزش متروپلیس در مشهد به شرکت‌کنندگان گواهی آموزشی اعطاء می‌گردد.

 رئیس گروه همکاری‌های بین‌المللی علمی- تخصصی شهرداری مشهد درخصوص مهم‌ترین سرفصل‌های آموزشی این دوره که با کمک کارشناسان عالی‌رتبه از سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران برگزار می‌شود افزود: فرآیند سرمایه‌گذاری خارجی در ایران و ضوابط آن، روش‌های مشارکتی و فاینانس، آمادگی شهر‌ها و شهرداری‌ها برای سرمایه‌پذیری خارجی، موردپژوهی با توضیح نمونه‌های داخلی از مهم‌ترین سرفصل‌ها و برنامه‌های آموزشی طی این دو روز خواهد بود.

انتهای پیام//ف.ج
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.