برگزاری همایش مسئولین ستادهای بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی

چهارمین همایش فصلی مسئولین ستادهای بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با حضور مسئولین ستادهای استان در مشهد برگزار شد.

برگزاری همایش مسئولین ستادهای بازسازی عتبات عالیات خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی در این همایش گفت: در این همایش فعالیت های ستادها در 9ماه گذشته مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: ارائه شیوه های جدید در جذب و مشارکتهای مردمی بر اساس شرایط استان، راه و روشهای جذب خیرین و بررسی نقاط ضعف و قدرت جذب و مشارکت های مردمی در شهرستانهای استان از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

نماینده ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با تاکید بر اینکه تمام مبالغ جمع آوری شده صرفا برای بازسازی و نوسازی حرمین هزینه می شود، گفت: خراسان رضوی در جمع آوری کمکهای نقدی خیرین در رتبه دوم کشور قرار دارد.

حجت الاسلام روحانی نژاد با اشاره به اجرای 150پروژه در برنامه میان مدت افزود: در مدت 4ماه پروژ هایی از جمله ترمیم و ساخت رواق ها، صحن ها، گنبدها و تعویض سنگها انجام و همزمان ساخت بیمارستان سیدالشهدا آغاز شد.

وی با اشاره به اجرای توسعه صحن مطهر حضرت زهرا(س) با بیش از 220 هزار مترمربع، گفت: در برنامه بلند مدت ما شاهد توسعه حرمین توسط مهندسان ایرانی هستیم که بر اساس معماری ایرانی و اسلامی در حال اجرا است.

انتهای پیام// م.م

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.