سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: جپاروف بازیکن راست گویی است و مسائل را به درستی در کمیته انضباطی مطرح کرد و نباید در مورد او به حاشیه بپردازیم.

عبداللهی :جپاروف تمامی توضیحات را به کمیته انضباطی ارائه دادبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نصراله عبداللهی درباره جلسه جپاروف در کمیته انضباطی گفت: در ابتدا باید بگویم از این بازیکن دعوت شده بود که به کمیته انضباطی برود و توضیحات خود را بیان کند. در نهایت این بازیکن توضیحات خود را ارائه داد.البته من نباید در جلسه حضور پیدا می کردم اما در هر صورت توضیحاتی را ارائه دادم.نباید در مورد جپاروف به حاشیه بپردازیم، باید حقیقت را دید.

او ادامه داد: جپاروف بازیکن خوش اخلاق و راست گویی است و هر چه را که اعلام می کند درست خواهد بود و این کار را هم انجام نداده و در بازی مقابل استقلال خوزستان تنها به دنبال توپ رفته بود که در این باره توضیحات خود را ارائه داد.

عبداللهی بیان کرد: مواردی که از جپاروف می دانستم را به کمیته انضباطی اعلام کردیم و در آخر تصمیم نهایی را لحاظ خواهند کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا محرومیت یک ماهه برای جپاروف زیاد خواهد بود یا خیر گفت :اصلا اینطور نیست و مسئولان در حال بررسی هستند.موضوع محرومیت نیست و هنوز رایی صادر نکردند.

عبداللهی درباره اینکه گفته می‌شود برنامه نود و یا فشار برانکو باعث محرومیت جپاروف شده افزود: باید بگویم در این باره خیلی صحبت می شود و ما تنها به حقیقت نگاه می کنیم و در این باره هم جپاروف توضیحات خود را داد و نباید به حواشی بپردازیم.

انتهای پیام/

محرومیت جپاروف ربطی به برنامه نود و برانکو ندارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار