با مخترعین ایرانی؛

طراحی زیبای سرویس چوب منزلتان را به فناوری‌های دانش بنیان بسپارید

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید دستگاهی شده است که محصولات چوبی زیبا را تولید می‌کند.

به کمک شرکت‌های دانش بنیان خانه‌ای زیبا بسازید/ کمک به نجار‌ان و ایجاد خانه‌ای زیبا به کمک فناوری دانش بنیان

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شرکت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش جوانان نخبه سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.
 
باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش ‌بنیان بپردازد که توسط محققین این شرکت‌ها تولید شده است.

 یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید دستگاهی شده است که به کمک نجا‌ران می‌آید و طرح‌هایی زیبا را بر روی محصولات چوبی حک می‌کند.

 مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این دستگاه اظهار کرد: این دستگاه در صنعت چوب سازی کارایی زیادی دارد و طرح‌های مختلفی را بر روی وسایل چوبی اعم از کا‌بینت ، تخت، وسایل سیسمو‌نی و سایر محصولات چوبی حک می‌کند.

 وی ادامه داد: برای این کار کافی است که نجار مواد خام و چوب خود را تهیه کند و سپس چوب را درون دستگاه قرار دهد و طرح خود را درون حافظه دستگاه وارد کند و سپس بدون هیچ سختی و در مدت زمانی کوتاه محصولاتی با طرح‌های زیبا را تولید کند.

طرح های زیبا جای محصولات چوبی ساده را می‌گیرند

 این مدیر دانش بنیان با بیان این موضوع که در گذشته این دستگاه وجود نداشته است، گفت: اگر به محصولات چوبی گذشته نگاه کنید می‌بینید که تمام آنها به صورت ساده تولید می‌شدند اما امروزه این محصول در داخل کشور تولید می‌شود و محصولات چوبی زیبایی را برای خانه یا اداره شما به ارمغان می‌آورد.

 وی یادآور شد: دستگاه دانش بنیان ساخته شده در داخل کشور نسبت به نمونه خارجی خود بسیار ارزان‌تر و کارآمدتر در دسترس است.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار