افتخارى: فکر نمی کنم برانکو قصد برهم زدن آرامش تیم ما را داشته باشد

مدير عامل باشگاه استقلال گفت: فکر نمی کنم برانکو بخواهد با صحبت هایش آرامش تیم ما را برهم بزند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا افتخاری مدير عامل استقلال در مورد اينكه گفته شده اظهارات برانكو  باعث صدور راى شده است بيان كرد :صحبت هاى برانكو را شنيدم و فكر نمى كنم او قصدى داشته باشد و بخواهد خدايى نكرده با صحبت هايش آرامش تيم ما را بر هم بزند. چرا كه اين حرف ها  تأثيرى روى بازيكنان ما ندارد .ما از اين حرف ها گوشمان پر است اما من توصيه مى كنم اگر آقايان در نظر دارند صحبت كنند اسمى فردى را نياوردند .همان طور كه ما حرمت همه را نگه مى داريم و  اسمى را مطرح نمی کنیم. اكنون تيم هاى ما نمايندگان رقابت هاى آسيايى هستند بنابراين بايد به يكديگر كمک كنيم تا حضورى قدرتمند در مسابقات داشته باشيم و نبايد با اين حرف ها ذهن بازيكن را مشغول كنيم.

او درباره جلسه انضباطی جپاروف گفت: موضوع جپاروف را رسانه ها بزرگ كرده بودند و اين مسئله طبيعى است و در فوتبال چنين اتفاقاتى رخ مى دهد.

او ادامه داد :جپاروف با حضور در كميته انضباطى توضيحات خود را ارائه داد و اعلام كرد كارش عمدى نبوده و با توجه به اينكه فضايى را نداشته به همين منظور روى كمر بازيكن حريف رفته است.جپاروف همچنين اعلام كرد كه قصد و قرضى نداشته و در آن حادثه حتى دست هايش هم به سمت بالا گرفته و قصدش زدن بازيكن نبوده است.

افتخارى افزود : من هم در كميته انضباطى توضيح دادم كه جپاروف بازيكن خوب تيم ماست و تا به امروز چيزى از اين بازيكن خطایی نديده ايم و اگر به بازى هاى گذشته او دقت كرده باشيد متوجه خواهيد شد كه او بازيكن حرفه اى است.در نهايت سوء تفاهم پيش آمده و فكر مى كنم با توضيحاتى كه ما داديم كميته انضباطى قانع شود و تصميمى كه در نظر دارند لحاظ كنند منطقى و درست باشد

استقلال برای رقابت در آسيا صد در صد آماده نيست


او افزود :بايد تمام تلاش خود را به كار بگيريم تا تيم هاى ما با قدرت مقابل حريفان ظاهر شوند و بتوانند نتايج خوبى بگيرند .با ادامه بازى ها نظاره گر بازى خوبى از هر دو تيم خواهيم بود .همان طور كه مى بينيد استقلال در هفته هاى گذشته نتايج خوبى را گرفته است و مطمئنا هواداران هم راضى هستند .در اين ميان بايد به نكته اى كه در گذشته هم گفته بودم اشاره كنم و آن هم اين است كه تيم ما هنوز براى رقابت هاى جام باشگاه هاى آسيا صد در صد آماده نيست.

افتخارى بيان كرد :امروز هم اقدام هاى لازم را انجام داديم و دستيار جديد شفر ظرف فردا و پس وارد ايران مى شود و او با حضورش به تيم كمک كند .دنبال يک مهاجم خارجى خوب هم هستيم و با حضور اين بازيكن هم بايد بگويم استقلال تيمى مى شود كه از بهترين ها خواهد بود و روز به روز هم بهتر مى شود.

2 تيم ذوب آهن و تراكتورسازى شهباز زاده را می خواهند

مدير عامل استقلال درباره وضعيت شهباززاده گفت: شهباززاده از ٢ باشگاه درخواست كتبى داشته و دو تيم ذوب آهن و تراكتورسازى خواهان او هستند .در نهايت اين موضوع را با شفر در ميان گذاشتم و قرار است سرمربى تيم با شهباززاده صحبت كند و طى امروز و فردا تصميم نهايى در مورد اين بازيكن را به صورت كتبى به ما ارائه دهد.

هزینه دستیاران شفر با مربیان داخلی یکسان است

افتخارى در مورد اينكه آيا در قرارداد شفر لحاظ شده بود كه فرزندش و كادر مورد نظر خود را به را به استقلال بياورد يا خير گفت : در قراردادش نبوده است .در دوبى توافق كرديم كه او مى تواند دستياران مورد نظر خود را به استقلال بياورد البته با قيمتى كه ما تاييد كنيم .خوشبختانه ما به دستيار او هزينه اى را مى دهيم كه مربيان داخلى دريافت مى كنند.تمرينات ساناک تاثيرات بسيارى از لحاظ فنى در عملكرد بازيكنان تيم داشته و اين موضوع را آبى پوشان هم تاييد مى كنند .مربى جاماييكايى هم مربى خوب و با تجربه اى است .سرمربى بايد تيمش كامل باشد تا تاكتيك هاى خود را پياده كند و اگر همه كارها روى دوش شفر باشد ممكن است او به جايى نرسد .به طور حتم اگر تيم كادر فنى كامل شود استقلال نتايج خوبى مى گيرد.

او ادامه داد :استقلال مطمئنا نتايج بهترى مى گيرد و يكى ،دو نقطه ضعف داريم و اميدوارم با آمدن مهاجم تمام كننده مشكل برطرف شود .شب گذشته ٧ ساعت با شفر جلسه داريم و از ميان تمامى بازيكنان مطرح شده در نهايت يك بازيكن را انتخاب كرديم و اكنون در حال مذاكره هستيم و اگر باشگاه رضايت دهد به ايران مى آيد اما اسم بازيكن را نمى توانم بگويم چرا كه بازيكن قبلى را از آمدن به ايران منصرف كردند.
 
افتخارى در مورد وضعيت فرزند شفر بيان كرد: او آناليزور تيم است و تمام بازى ها را مى بيند و به شفر گزارش مى دهد چرا كه شفر به همه كارها نمى رسد و بايد بگويم اين ٢ در همه جا با هم كار مى كردند.از طرفى نمى توان بچه را از پدر جدا كنيم .اگر نتيجه خوب باشد كه هيچ اگر نه فرزند شفر را بر مى گردانيم


تلفنی با نکونام در مورد وضعیت مطالباتش صحبت کردیم


او درباره اينكه نكونام اعلام كرده افتخارى پاسخگوى تماس نيست بيان كرد :نكونام تلفنى با من صحبت و بحث مطالباتش را مطرح كرد.در نهايت به او اعلام كردم كه صبر كند و در زمان مشخص با دعوت از او همانند ديگر افراد مذاكره می كنيم و به توافق می رسیم. چون تعداد نفرات زياد است به همين دليل اين طور نيست كه با دیگر افراد توافق کنیم و به نكونام براى مذاكره و توافق حرفى نزنیم. بر اساس نويت افراد دعوت مى شوند و يک به يک توافق مى كنيم .قبل از اينكه اين افراد به كنفدراسيون فوتبال آسيا بروند من از دو سال پيش نسبت به پرداخت بدهى ها اقدام كردم و اين موضوع براى الان نيست. امیدوارم بدهى ها را پاک كنيم تا باشگاه بتواند به كارش ادامه ده .از طرفى بايد بگويم كار اصلى ما هنوز شروع نشده است .كارهايمان تمام شود مى بينيد استقلال چه تيمى خواهد شد.

افتخاری:درباره اينكه تیم الهلال عربستان، کشور كويت را به عنوان ميزبان در دیدار لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال مطرح كرده، گفت: ما در ابتدا اعلام کردیم که بازی در ایران باشد اما اگر به هر دليلى این موضوع رخ ندهد، كشور تركمنستان را به عنوان گزينه اول میزبانی اعلام کردیم و نامه آن را نيز خواهيم زد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار