اولویت اسکان مسافران در اصفهان، هتل ها، مهمانپذیرها و منازل استیجاری است

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان گفت: اولویت اسکان مسافران و گردشگران در ایام نوروز در این کلانشهر، هتل ها و مهمانپذیرها و پس از آن، منازل استیجاری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمدرضا مرادی اعلام کرد: 15هزار تخت، بالاترین ظرفیت هتل های اصفهان است به همین دلیل، دومین اولویت اسکان مسافران، منازل استیجاری شهری است که در سال های گذشته 11 هزار و 500 واحد مسکونی در چرخه هماهنگی بود.

مرادی که که در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان سخن می گفت، خاطرنشان کرد: مدارس آموزش و پرورش با 6 هزار و 500 کلاس، سومین اولویت و سپس خوابگاه های دانشجویی و چادرخواب ها در اولویت های آخر اسکان قرار دارند.

وی اضافه کرد: سال های گذشته افراد'کلید به دست' تحت نظارت بودند تا با کنترل آنها از مشکلات احتمالی جلوگیری کنیم و گفته می شود تعداد این افراد به صفر رسیده است.

نوروز امسال یک‌ میلیون و 150 هزار نفر در شهر اصفهان اسکان داشتند.

علی معینی مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان(شهرداری اصفهان) نیز در این جلسه گفت: ناژوان بعد از اماکن تاریخی، پراستقبال ترین مکان گردشگری در اصفهان است که باید خدمات بهتری در این منطقه ارائه شود.

علیرضا صلواتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان نیز در این جلسه با بیان این که امسال باید در ایام نورزو از ظرفیت قطار شهری استفاده کنیم، گفت: اطلاع رسانی مناسبی هم برای استفاده از قطار شهری باید صورت گیرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.