غلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

همسویی وزارت علوم و معاونت علمی رئیس جمهور برای ایجاد اشتغال جوانان

وزیر علوم از همکاری‌های مناسب با معاونت علمی رئیس جمهور برای برونداد نتایج پژوهشی و تولید اشتغال برای جوانان خبر داد.

منصور غلامی وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌ها و همکاری‌های این وزراتخانه با معاونت علمی فناوری رئیس جمهور، عنوان کرد: تلاش ما این است که همکاری‌های موفقی را با معاونت داشته باشیم، زیرا وظایف این دو سازمان در کنار یکدگیر قرار می‌گیرد.

وی با بیان این موضوع که وزارت علوم و معاونت علمی فناوری رئیس جمهور در راستای یکدیگر فعالیت می‌کنند، افزود: تلاش این 2 نهاد این است که نتایج پژوهشی و فناوری را به اشتغال و ثروت در سطح جامعه تبدیل کند.

 وزیر علوم تصریح کرد: معاونت علمی فناوری با حمایت کردن از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان خروجی‌های مناسبی را در دانشگاه‌ها توسط اساتید دارد و به دنبال حمایت‌های خوبی که انجام می‌دهند اثرگذاری مناسبی را در جامعه به وجود آورده است.

 غلامی با بیان اینکه نشست‌هایی را با بنیاد ملی نخبگان داشته‌اند، گفت: بنیاد ملی نخبگان با دانشجویان و اساتید وزارت علوم فعالیت می‌کند، این افراد از خود نیرویی ندارند و نیروی خود را از دانشجویان و اساتید دانشگاهی که زیر شاخه وزارت علوم و تحقیقات هستند تامین می‌کند.

 وزیر علوم تحقیقات و فناوری یادآور شد: مجموعه نیروی علمی که در معاونت کار می‌کند و برونداد‌هایی که دارند همه حاصل نیروی انسانی علمی دانشگا‌ه‌ها، اساتید، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان است.

 

انتهای پیام/

 تلاش وزرات علوم و معاونت علمی رئیس جمهور برای اقامات ثروت آفرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار