بیشترین میزان بارندگی استان اصفهان نصیب خوانسار شد

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در سه روز گذشته شهرستان خوانسار با ۱۰ سانتی‌متر بارش برف بیشترین میزان بارندگی استان را داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش با اشاره به بارش‌های اخیر در استان اصفهان اظهار داشت: در سه روز گذشته بیشترین بارندگی با ۱۰ سانتی‌متر برف و ۱۴.۶ میلیمتر مجموع بارش (باران و برف) در خوانسار گزارش شده است.

وی با بیان اینکه صبح امروز نیز بارش پنج سانتی‌متری برف در خوانسار گزارش شده است، تصریح کرد: پس از خوانسار، شهرضا با ۵.۲ میلیمتر و فریدونشهر با ۴.۶ میلیمتر بارش دارای بیشترین بارندگی‌ها بوده‌ است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بارش پراکنده در همه شهرستان‌های استان  در سه روز اخیر ، افزود: بیشتر این بارش‌ها نیز به صورت برف گزارش شده است.

وی میزان بارندگی در چادگان را نیز ۳.۶ میلیمتر گزارش کرد و ابراز داشت: روز گذشته در این شهرستان سه سانتی‌متر برف گزارش شده است ولی امروز در چادگان بارشی نداشتیم.

خدابخش، بارش باران شهر اصفهان را در  سه روز گذشته  دو دهم میلیمتر اعلام کرد.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان نیز گفت: در بیشینه دمای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا دو درجه سانتی‌گراد افزایش دما را خواهیم داشت ضمن اینکه امشب نیز بویین میان دشت با دمای ۱۳ درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.