شرط بزرگ شهریار برای بازگشت عباس زاده به نساجی

علی دایی برای بازگشت محمد عباس زاده به نساجی مازندران شرط بزرگی را مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمد عباس زاده که با به ثمر رساندن 6 گل در لیگ هفدهم، برترین گلزن تیم سایپا محسوب می شود از علی دایی درخواست کرده با بازگشتش به نساجی مازندران برای کمک به این تیم در راه صعود سرخ پوشان قائمشهر به لیگ برتر موافقت کند.

سرمربی سایپا برای موافقت با این درخواست عباس زاده یک شرط مطرح کرده است و به همین راحتی حاضر نیست قید یکی از ارکان اصلی تیمش را بزند.

دایی به عباس زاده اعلام کرده است تنها با جذب یک مهاجم جدید جواز جدایی او از سایپا را صادر می کند. البته از آنجاییکه مسئولان باشگاه سایپا مذاکراتی را با امیر ارسلان مطهری، مهاجم سابق پارس جنوبی و نفت تهران انجام داده اند به احتمال فراوان در صورت توافق با این بازیکن عباس زاده می تواند به تیم محبوبش بازگردد.

محمد دایی، مربی سایپا درباره درخواست جدایی عباس زاده بیان کرد: با توجه به علاقه عباس زاده به تیم شهرش، علی دایی اعلام کرده است به شرطی با بازگشت او به نساجی موافقت می کند که سایپا بتواند مهاجم جدیدی را جذب کند. در حال حاضر این امر قطعی نشده است اما باید دید پس از بازی حساس ما با استقلال چه اتفاقی رخ می دهد.

او ادامه داد: مذاکراتی با ارسلان مطهری انجام داده ایم اما حضور او در سایپا قطعی نیست.

انتهای پیام/

عباس زاده در راه بازگشت به نساجی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار