معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد:

توزیع بسته های فرهنگی میان دانشجویان اعزام به عتبات دانشگاهیان

منصورآبادی گفت: اولین بسته فرهنگی، ویژه زائرین هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در حال چاپ، آماده سازی و توزیع بین کاروان‌های دانشگاهی است.

توزیع بسته های فرهنگی میان دانشجویان اعزام به عتبات دانشگاهیانبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین منصورآبادی؛ معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:اولین بسته فرهنگی، ویژه زائرین هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در حال چاپ، آماده سازی و توزیع بین کاروان‌های دانشگاهی است.

حجت الاسلام منصورآبادی گفت:بسته‌های فرهنگی به زودی به دفاتر ستاد در سراسر کشور ارسال می‌شود و در همایش‌های استانی یا کلاس‌های کاروانی تقدیم زائرین گرامی خواهد شد.

معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:از محتوای این بسته آموزشی سوالاتی طراحی شده و مسابقه کتابخوانی آن نیز در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان برگزار می‌شود.

 منصورآبادی ادامه داد:برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای زائرین دانشگاهی در نظر گرفته ایم که اهدای این بسته، اولین برنامه فرهنگی پیش از سفر است.

وی بیان کرد:از همه ظرفیت‌های موجود فرهنگی ستاد استفاده خواهیم کرد تا این دوره نیز همانند دوره‌های قبل باشکوه و شایسته کاروان‌های دانشگاهی کشور برگزار شود.

معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به این‌که برنامه‌های مختلف فرهنگی در طول سفر برای زائرین دانشگاهی تدارک دیده شده است، گفت: کاروان‌های دانشگاهی علاوه بر برنامه‌های زیارتی، در برنامه‌های روایتگری و همایش‌ها هم حضور خواهند داشت.

برنامه‌های دانشجویان اعزامی به عتبات دانشگاهی

منصورآبادی گفت: برنامه نجف‌شناسی در مقام صافی صفا، بازدید از بیت امام خمینی (ره)، زیارت مرقد علامه امینی و بازدید از کتابخانه آن عالم بزرگوار، برگزاری زیارت نیابتی و برنامه سلام اول از برنامه‌های نجف اشرف است.

وی ادامه داد: برگزاری همایش احلی من العسل، برنامه روایتگری در جوار مرقد جناب حر و برگزاری مراسم سلام اول و وداع از جمله دیگر برنامه‌های فرهنگی ستاد در کربلاست که این برنامه‌ها با همکاری دفاتر بعثه مقام معظم رهبری در شهر‌های کربلا و نجف اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار