رسانه‌های اماراتی همچنان پیگیر خوشگذرانی بازیکنان العین

با وجود نایب قهرمانی تیم فوتبال امارات در جام خلیج فارس رسانه‌های اماراتی همچنان پیگیر ماجرا خوشگذرانی بازیکنان این تیم پیش از این فینال مقابل عمان هستند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسابقات جام خلیج فارس که در کشور کویت برگزار شد با قهرمانی عمان و نایب قهرمانی امارات به پایان رسید.

همچنین پس از پایان بازی، در اتفاقی تلخ و ناخواسته هواداران عمانی که از قهرمانی تیمشان خوشحال بودند به سمت چمن ورزشگاه جابر کویت حمله و مانع شیشه‌ای که سر راهشان بود را خرد کردند، ازدحام هواداران عمانی در زیر شیشه‌های خرد شده باعث مجروح شدن تعدادی از آن‌ها شد.

جدا از این مسئله خوشگذرانی برخی از بازیکنان نامدار اماراتی شب قبل از فینال با عمان باعث ایجاد حواشی مختلفی در ایجاد چند روز اخیر شده و به طوری که هنوز هم ادامه دارد.

البته کمیته برگزاری رقابت‌های جام خلیج فارس، دیروز «سه شنبه» این خبر را تکذیب و اعلام کرد که دوربین‌های مدار بسته هتل ثابت می‌کند که عمر عبدالرحمان و برخی بازیکنان دیگر اماراتی شب قبل از بازی فینال از هتل خارج نشده اند و مطرح کردن این موضوعات تنها دامن زدن بیشتر به حواشی است.

با وجود این برخی از افراد حاضر در صحنه صحبت‌های آن فرد را تکذیب و عنوان کرده اند که خودشان به چشم دیده اند که آن‌ها در ساعت‌های پایانی شب از هتل خارج شده اند.

انتهای پیام/

دامن زدن رسانه‌های اماراتی به ناکامی بازیکنان این کشور در بازی مقابل عمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار