فرماندار اردبیل؛

بیمارستان 120 تختخوابی امام رضا(ع) اردبیل دهه فجر به بهره برداری می رسد

فرماندار اردبیل گفت: بیمارستان 120 تختخوابی امام رضا(ع) اردبیل دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل بعد از ظهر پنج‌شنبه در آیین بهره‌برداری از بخش MRI بیمارستان امام خمینی اردبیل تصریح کرد: از سویی بیمارستان ۱۲۰ تخت خوابی امام رضا (ع) نیز در دهه فجر آماده بهره‌برداری خواهد بود که در صورت حضور مسئولان وزارت بهداشت تا پایان بهمن‌ماه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال ۶۰ میلیارد تومان پروژه بهداشت و درمان در استان به بهره‌برداری می‌رسد گفت: این پروژه‌ها شامل توسعه مراکز بهداشت و تجهیز امکانات بهداشت و درمان است.

فرماندار اردبیل با تأکید به اینکه در سال‌های اخیر مراکز بهداشت شهرستان به شکل مطلوب توسعه یافته است، ادامه داد: در دهه فجر چند مرکز بهداشت دیگر نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

زنجانی با تأکید به تأثیر مطلوب طرح تحول سلامت، متذکر شد: خدمات درمانی در سایه این طرح با بهبود کمی و کیفی همراه بوده و رضایت شهروندان را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه بیماران بسیاری از شهرستان‌های دیگر به اردبیل جهت دریافت خدمات درمانی مراجعه می‌کنند، ابراز امیدواری کرد با تکمیل پروژه‌های در دست اجرا خدمات درمانی توسعه بیش از پیش داشته باشد.

انتهای پیام/ح

۶۰ میلیارد تومان پروژه بهداشت و درمان در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار