دایی: در هر ۲ نیمه سرتر از استقلال بودیم/همین امروز حاضر قربانی را جذب کنم

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان دیدار با استقلال تهران پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

دایی: در هر ۲ نیمه سرتر از استقلال بودیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا بعد از دیدار با استقلال گفت: فکر مى کنم تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت و در ٢ نیمه از لحاظ مالکیت توپ و موقعیت‌ها خطرناک از استقلال عمل  کردیم.

او ادامه داد:  با یک اشتباه کوچک گل خوردیم و به طور حتم اگر بهتر عمل می‌کردیم آن گل را نمی‌خوردیم، اما متاسفانه امروز شانس کم داشتیم و هرچه زدیم به تیرک و دفاع حریف خورد و نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم.

دایى بیان کرد: این بازی نشان داد بچه هاى سایپا شایسته هستند و به همه آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. با اینکه مساوی کردند و در حالى که به دنبال برد بودیم، اما عملکرد تیم خوب بود. ما براى برد و کسب ٦ امتیاز آمدیم.

 سرمربى تیم سایپا گفت: تیم استقلال با خوش شانسی از این بازی گریخت و به جزء فرصت دقیقه ٩٥-٩٦ هیچ فرصت دیگری نداشت. تیم ما هم از کنار‌ها استقلال را تحت فشار گذاشت، اما متاسفانه نتوانستم در ضربات آخر موفق باشیم. این یکی از بهترین بازی‌های تیم من بود و استقلال راحت با 2 -3 اختلاف باید می‌باخت.

او درباره نیمکت نشینی عباس زاده بیان کرد: ما بر اساس سیستمی که کار مى کنیم تصمیم گرفتیم او بیرون باشد و همه یکسان هستند و فرقى نمى کنند. بر اساس سیستم کار‌ها را پیش مى بریم و از طرفى براى اینکه جلوى حملات استقلال را بگیریم عباس زاده را بیرون گذاشته بودیم. او بازیکن خوب و بزرگى است و امروز روز خوبش نبود و مجبور شدیم او را بیرون بگذاریم.

سرمربی سایپا درباره شعار هواداران استقلال درباره علی قربانی بیان کرد: این را باید از شفر بپرسید و در مورد تیم حریف صحبت نمى کنم. من همین الان حاضرم علی قربانی را در تیم خودم استخدام کنم و پیش از این دنبال جذب او بودم کنم. همچنین در نفت تهران هم دنبالش بودم. اول فصل او یک گل به سپاهان زد و به همین دلیل استقلال او را نگه داشت وگرنه من 2 سال است که دنبال قربانى هستم. استعداد بالایی دارد و خیلى بهتر از این مى تواند کار کند. از طرفداران استقلال بپرسید و بگویید که اگر قربانی در بازى امروز نبود، آن دو سه 2- 3 ضربه سر منجر به حمله را هم نداشتند.قربانی بازیکن بزرگی است و خیلی دوست دارم همین الان بیاید و براى من بازى کند. همین الان اگر استقلال او را نخواهد با کمال میل این بازیکن را به خدمت مى گیریم.

دایی در مورد اینکه آیا بازى تحت شعاع کورد شکنى حسینى بود یا خیر اظهار کرد: ما از اول دنبال چنین چیزى نبودیم و باید قبل از نیمه اول به گل مى رسیدیم. ببینید چقدر وقت تلف شد قبل از اینکه ما گل بزنیم و چه اتفاقاتى افتاد. به طور حتم اگر توپ‌های ما گل می‌شد در همان نیمه اول 2-3 گل می‌زدیم. در دقیقه ٤٥ دو سه چند سانتر خوب داشتیم، اما از 2 قدمی به اوت رفت. امروز، روز ما نبود از لحاظ گلزنی و گونه از لحاظ فوتبالى عالى بازى کردیم.

 

انتهای پیام/

اظهارات علی دایی در پایان دیدار استقلال - سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۲۳ دی ۱۳۹۶
علی آقا دایی عرضم به خدمتتون که توهم زدی داداش ی گل به زور زدین حالا انقدر پز نده اگه باخته بودین که داور و زمین و هوا همه مقصر بودن
آخرین اخبار