رسولی‌ در شورای شهر تهران مطرح کرد؛

لزوم شفاف‌سازی در خصوص وضعیت بازداشتی نفر دوم مدیریت شهری سابق

عضو شورای شهر تهران با اشاره به عدم شفافیت‌ وضعیت بازداشتی‌ نفر دوم مدیریت شهری سابق‌ گفت: بخشی از اعتراضات اخیر به خاطر حبس‌ اطلاعات و عدم شفافیت بود.

لزوم شفاف‌سازی در خصوص وضعیت بازداشتی نفر دوم مدیریت شهری سابقبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن رسولی عضو شورای شهر تهران در سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به رقم 52 هزار و 100 میلیارد تومانی بدهی شهرداری که از سوی نجفی افشا‌ شد، اظهار کرد: این رقم فی‌ نفسه نقطه ضعف نیست، بلکه در یک اقتصاد رانتی یک نقطه مثبت‌ است، مشروط‌ به اینکه این بدهی صرف تملک‌ دارایی‌ها شده باشد و عموم مردم از آن نفع ببرند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه 36 درصد پروژه‌ها پیشرفت‌ قطعی دارد، اظهار کرد: 34 هزار میلیارد تومان برای اتمام پروژه‌ها مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه هزینه‌های ناشی از 52 هزار و 100 میلیارد تومان بدهی باید از جیب‌ مردم پرداخت شود، اظهار کرد: هزینه‌های پروژه‌های نیمه تمام هم به مردم تحمیل‌ می‌شود.

رسولی با بیان اینکه در گزارش شهردار تهران عدد و ارقام و شاخص‌های سنگینی ارائه شد، اظهار کرد: پیشنهاد دارم این گزارش را مستقیما خدمت رهبر انقلاب که عزم جدی برای سالم‌سازی نظام اداری دارند، ارسال کنید و نسخه‌ای هم برای مجلس و قوه قضائیه‌ بفرستید، زیرا برخی موارد از مظاهر‌ عینی جرم است.

وی با اشاره به سند تحولی که شهردار تهران ارائه داد، گفت: این سند باید به طور واضح به افکار عمومی ارائه شود و ما برای اینکه از فضای احتمالی قضاوت یک طرفه‌ آسیب نبینیم‌ حتماً باید این موارد را اعلام کنیم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه‌ قائم مقام قالیباف‌ به عنوان نفر دوم شهرداری ماه‌ها است که در بازداشت به سر می‌برد، بیان کرد: همه ما که با رأی بالای یک میلیون وارد شورا شدیم‌، نمی‌دانیم وضعیت نفر دوم شهرداری چگونه است. چنانچه او از نیروهای با سابقه بوده و ضروری است که ما از وضعیت پرونده او با خبر شویم‌.

رسولی با بیان اینکه بخشی از اعتراضات اخیر به خاطر حبس‌ اطلاعات و عدم شفافیت‌ بوده است، اظهار کرد: تاکنون نه شهردار و نه هیچ مرجع نظارتی در این مسئله اظهارنظر‌ نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار