در شورای شهر تهران مطرح شد؛

درخواست از شهردار برای اعلام نام مفسدان/ تهران در وضعیت بحران درآمد

عضو شورای شهر تهران گفت:از شهردار تهران می‌خواهم اسامی مفسدان‌ را با ذکر نام کامل آنها‌ اعلام کند.

وضعیت تهران بحرانی است/درآمدهای پایدار در حال کاهش استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناهید خداکرمی‌ عضو شورای شهر پس از شنیدن‌ گزارش شهردار تهران گفت: مردم محرم ما هستند و حق دارند بدانند که چه کسانی در این شهر فساد کرده‌اند.

 عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه از شهردار تهران می‌خواهم اسامی مفسدان‌ را با ذکر نام کامل آنها‌ اعلام کند، بیان کرد: مردم باید بدانند چه کسانی در این شهر رفتار ضد اجتماعی انجام می دهند.

 وی تصریح کرد: من تقاضا دارم شهردار تهران با قاطعیت‌ وشفافیت نسبت به رانت‌خواری و نجومی‌خواری عمل کند و مسائل مربوط به آن را در سایت شهرداری قرار دهند.

حق شناس:باید نگاهی منصفانه به نقاط قوت تیم مدیریتی قبل داشته باشیم

  حق‌شناس در ادامه با بیان اینکه باید نگاهی منصفانه به نقاط قوت تیم مدیریتی قبل داشته باشیم ، ادامه داد: در این صورت وقتی که ما در معرض‌ قضاوت آیندگان قرار می‌گیریم‌ آنها هم ما را منصفانه‌ قضاوت می‌کنند.

 عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه اعلام عدد دقیق بدهی‌ها کار مفیدی بود، اظهار کرد: در مورد سطح تعاملی که در حوزه مدیریت ملی و محلی قرار دارد این کار نقطه قوت است و امیدوارم از این فرصت برای شاخص خدمات‌دهی استفاده کنیم.

لزوم ارائه راهکار اساسی برای کسب درآمد 

 محمد سالاری عضو دیگر شورای شهر تهران  در ادامه با بیان اینکه‌ وضعیت شهر تهران بحرانی است، اظهار کرد: درآمدهای پایدار شهر تهران در حال کاهش است.

 وی افزود: ما یک برنامه‌ای که بتواند در مورد چگونگی کسب درآمد باشد نداریم‌ و برای این کار نیازمند یک راهکار اساسی هستیم‌.

 سالاری با اشاره به اینکه شهرداری، شورای شهر و دولت از یک طیف‌ فکری هستند، گفت: مردم در آخر سال خواهند پرسید که ما در این شرایط که از یک طیف فکری هستیم‌ چه کرده‌ایم.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: تهرانی‌ها موفق نبودن مدیریت شهری در این دوره را به هیچ وجه‌ نمی‌پذیرند‌.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار