به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان و همکاری صدا و سیما ویژه برنامه "عطر عاشقی "در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) شهر کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام سید رضا فاطمی معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور درراستای تبدیل اماکن متبرکه به قطب فرهنگی با همکاری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی اقدام به برگزاری ویژه برنامه "عطر عاشقی" در جوار امامزادگان شاخص کشور نموده است.


وی با بیان اینکه استان کرمان دوازدهمین استان کشوراست که میزبان این برنامه زنده تلویزیونی می باشد افزود: این برنامه روز جمعه 29 دی ماه رأس ساعت 16از آستان امامزاده محمد (ع) شهر کرمان برگزار و از شبکه 5 سیما پخش خواهدشد.


حجت الاسلام فاطمی ، ترویج و گسترش فرهنگ مهدویت و زدودن خرافه از ساحت مقدس این فرهنگ نجات بخش را از جمله اهداف برگزاری این ویژه برنامه ذکر کرد.


معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان ضمن دعوت از عموم مردم ولایت مدار جهت شرکت باشکوه در این برنامه افزود: این برنامه با سخنرانی یکی از کارشناسان برجسته مذهبی پیرامون موضوع مهدویت و انتظار و قرائت زیارت آل یاسین توسط حاج مجتبی رمضانی وشعر خوانی یکی از شاعران آیینی درباره حضرت حجت (عج) برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

عطرعاشقی در آستان امامزاده محمد(ع)کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.