دبیر ستاد دهه فجر گناوه:

مشارکت مردم و مسئولان در برنامه‌های دهه فجر افزایش یابد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه و دبیر ستاد دهه فجر شهرستان گناوه گفت: مشارکت مردم و مسئولان در برنامه‌های دهه فجر افزایش یابد.

مشارکت مردم و مسئولان در برنامه‌های دهه فجر افزایش یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اسکندر احمدی صبح یکشنبه در نشست مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گناوه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما حاصل تلاش یک روزه بوده و از سال ۱۳۴۱ تا ۱۳۵۷ تلاش برای انقلاب صورت گرفته و شهیدان و هزینه‌های زیادی داده شده است تا انقلاب شکوهمند به پیروزی برسد. آمادگی لازم را برای برگزاری مراسم دهه فجر داریم، ولی سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها نیز باید در این زمینه همکاری و همفکری کنند و همچنین برنامه‌های ادارات باید به ما ارائه شود تا بتوانیم با یک برنامه ریزی صحیح و خوب به بهترین نحو ممکن شاهد اجرای آن باشیم.

احمدی تصریح کرد: دهه مبارک فجر همزمان با ایام فاطمیه است و باید برنامه‌های اجرا شود که در خور شان و منزلت هر دو باشد و ما برای هر مراسم برنامه‌های خوبی تدارک دیده ایم.

دبیر ستاد دهه فجر بیان داشت: ما باید رو به جلو حرکت کنیم و هر سال شاهد مشارکت بیشتر مردم و مسئولین در برگزاری هرچه باشکوه‌تر دهه فجر در زمینه‌های امکانات و حضور فیزیکی آن‌ها باشیم.

در این جلسه امیری معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، اسفندیاری بخشدار مرکزی، احمدی مدیر آموزش و پرورش، عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان، طاهری معاون شهردار، داریونی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت، سبحانی رئیس اداره ارشاد اسلامی، نعمتی مسئول انجمن سمن‌ها و نماینده سپاه پاسداران شهرستان گناوه حضور داشتند.

انتهای پیام /پ

مشارکت مردم و مسئولان در برنامه‌های دهه فجر افزایش یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.