برگزاری جشنواره «فیلم کوتاه شیراز»

جشنواره «فیلم کوتاه شیراز» نیمه نخست اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن مقدم عضو هیئت رئیسه انجمن فیلم کوتاه شیراز با اشاره به اینکه جشنواره استانی «فیلم کوتاه شیراز» ۶ تا ۱۰ اسفندماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره در ۳ بخش رقابتی یا مسابقه، بخش غیررقابتی و بخش ویژه در تالار حافظ سالن سبز برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۱۸۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

مقدم گفت: در بخش داستانی ۷۸ اثر، در بخش مستند ۳۸ اثر، در بخش پویانمایی ۴۱ اثر و در بخش تجربی ۲۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

عضو هیئت رئیسه انجمن فیلم کوتاه شیراز با اشاره به قرار دادن بخش ویژه در این جشنواره افزود: بخش ویژه‌ای برای اکران فیلم‌های بلند فیلمسازان شیرازی در جشنواره در نظر گرفته شده که در روز‌های برگزاری جشنواره اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این جشنواره استانی است، آثاری که از دیگر استان‌ها ارسال شده پس از بازبینی و داشتن شرایط لازم در بخش غیررقابتی به نمایش در می‌آید.

عضو هیئت رئیسه انجمن فیلم کوتاه شیراز تصریح کرد: تمام آثار تولیدی در راستای اهداف جشنواره و در قالب‌های داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی می‌توانند در جشنواره شرکت کنند و حداکثر زمان برای آثار ۳۰ دقیقه است.
انتهای پیام/ر

ارسال ۱۸۶ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار