هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال؛

تثبیت صدرنشینی شاگردان فکری در مسجدسلیمان/پیروزی خونه به خونه در غیاب نکونام

هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران با پیروزی تیم‌های صدرجدولی نفت مسجد سلیمان و بادران به پایان رسید.

تثبیت صدرنشینی شاگردان فکری در نفت مسجد سلیمان/برد خونه به خونه در غیاب نکونامبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران از ساعت 14 امروز(یک شنبه) با برگزاری 9 دیدار به پایان رسید که در مهم ترین دیدار این هفته تیم صدرنشین نفت مسجدسلیمان  میزبان صبا قعر نشین بود که در پایان توانست با نتیجه 2 بر یک حریفش را شکست دهد.

حسین دوستدار در دقیقه 28 گل اول بازی را برای تیم مسجد سلیمان به ثمر رساند، اما ابراهیم لطفی در دقیقه 78 بازی را به تساوی کشاند و در حالی که بازی می رفت با نتیجه تساوی خاتمه یابد اما مجید ایوبی در دقیقه 88 تیر خلاص را بر پیکره صبا وارد کرد تا شاگردان فکری پس از سه هفته سرانجام طعم پیروزی را بچشند.

تیم نفت مسجد سلیمان با این پیروزی 42 امتیازی شد جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کرد.صبا هم با 10 امتیاز در جایگاه هفدهم است.

در دیگر بازی مهم این هفته تیم رده دومی بادران در بوشهر مهمان ایران جوان بود که در پایان در دیداری نه چندان سخت با 3 گل میزبانش را در هم کوبید.

روح الله نعمتی 30،حمزه خذیراوی 80 و مهرداد رضایی 90 گل های شاگردان ربیعی را وارد دروازه حریف کردند.

شاگردان ربیعی با این پیروزی توانستند تعداد امتیازات شان را به عدد 37 برسانند، همچنان در رده دوم باقی بمانند.ایرانجوان هم با 18 امتیاز در رتبه شانزدهم حضور دارد.

تیم نساجی که در جایگاه سوم قرار دارد در کرمان با نتیجه سنگین 3بر یک مغلوب گل گهر شد، با همان 33 امتیاز در رده سوم باقی ماند.

همچنین تیم خونه به خونه که پس از استعفای جواد نکونام از سرمربیگری این تیم با هیچ شخصی به توافق نرسیده است موفق شد در بابل با نتیجه نزدیک 2 بر یک مس کرمان را با شکست روبرو کند با 32 امتیاز در رده چهارم قرار گیرد.

نتایج سایر دیدارها به شرح زیر است:

فجر سپاسی شیراز 3- ماشین سازی تبریز صفر

آلومینیوم اراک صفر-مس رفسنجان صفر

راه آهن صفر-برق جدید شیراز صفر

شهرداری تبریز 2- شهرداری ماهشهر یک

ملوان یک- اکسین البرز صفر

تثبیت صدرنشینی شاگردان فکری در مسجدسلیمان/پیروزی خونه به خونه در غیاب نکونام

انتهای پیام/

نتایج هفته نوزدهم لیگ دسته اول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار