باستانی در تشریح جلسه کمیسیون صنایع و معادن مطرح کرد؛

ضرورت قرار دادن زمین رایگان در اختیار بخش خصوصی برای فعال شدن در زمینه مدیریت پسماند

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مباحث مطرح شده در جلسه عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

ضرورت قرار دادن زمین رایگان در اختیار بخش خصوصی برای فعال شدن در زمینه مدیریت پسماندسعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره موارد مطرح شده در جلسه عصر امروز این کمیسیون اظهار کرد: لایحه کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با اولویت استان های ساحلی و کلانشهرها در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مواد 2 و 6 برای اصلاح و بررسی به کمیسیون صنایع و معادن ارسال شده بود، ادامه داد: ماده 2 این لایحه با اعمال اصلاحاتی تصویب و ماده 6 هم با رأی اعضای کمیسیون حذف شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن تصریح کرد: طبق ماده 2 قرار بود بخشی از هزینه های برق مصرفی مشترکان شهری در بحث ساماندهی پسماند هزینه شود که با مخالفت نمایندگان مواجه شد و مقرر شد که دولت و شهرداری ها زمین رایگان در اختیار بخش خصوصی قرار دهند تا در زمینه مدیریت پسماند فعال شوند.

باستانی خاطرنشان کرد: طبق ماده 6 هم قرار بود از تولیدکنندگان و واردکنندگان که نتوانند پسماند خود را مدیریت کنند، یک در هزار ارزش کالا دریافت شود که با مخالفت اعضای کمیسیون مواجه شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار